וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שנפצע בפיגוע הדריסה במחסום: "זזתי צעד הצדה. אחרת הייתי במקום אחר"

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 19:54

את הפיגוע ביצע נער פלסטיני כבן 16 משכם. הוא פגע עם רכבו בביתן המאבטח, פצע אותו קשות - ואז נורה ובהמשך מת מפצעיו. בביקור שערך שר הביטחון בבית החולים שחזר המאבטח את התקרית: "עמדתי מחוץ לעמדת הבטון, הספקתי להסתובב ולדרוך את הנשק - ואז הוא פגע בי"

בווידאו: המאבטח שנפצע בפיגוע במחסום/מערכת וואלה!

המאבטח שנפצע בפיגוע הדריסה במחסום תאנים שבשומרון שחזר היום (שלישי) את התקרית שהובילה לפציעתו באורח קשה."הספקתי לזוז צעד הצדה. אם לא, כנראה הייתי במקום אחר היום", אמר.

בביקור שערך שר הביטחון בני גנץ אצל המאבטח במרכז הרפואי שיבא תל השומר הוא שמע אודות התקרית, הטיפול במאבטח ואיחל לו רפואה שלמה.

שר הביטחון בני גנץ בבית החולים שיבא תל השומר מבקר את המאבטח שנפגע בפיגוע אמש במעבר תאנים 07 בדצמבר 2021. משרד הביטחון
גנץ והמאבטח, היום/משרד הביטחון

"עמדתי מחוץ לעמדת הבטון, הספקתי להסתובב ולדרוך את הנשק - ואז הוא פגע בי", שחזר המאבטח. "אני לא זוכר אותו בא, אני רק זוכר שמישהו אמר לי 'מגיע רכב'. הוא כנראה האיץ מאפס למאה. אחרי זה אני זוכר שמישהו אמר שהוא נטרל אותו וזהו. מאותו הרגע התעוררתי פה, ואני לא מבין מה הולך. הרופאים עשו עבודה טובה. השיקום פה הולך להיות ארוך, אבל יש לי את המשפחה שעומדת מאחורי".

את הפיגוע ביצע מוחמד נדאל יונס, נער פלסטיני כבן 16 משכם. הוא פגע עם רכבו במאבטח - ואז נורה ובהמשך מת מפצעיו. מחסום תאנים הוא מעבר לכלי רכב הפתוח 24/7, הממוקם בכביש 571. הרכב הדורס הגיח במהירות רבה והתנגש בעוצמה בביתן השמירה, ופגע במאבטח.

עוד בוואלה!

פיגוע דריסה במחסום תאנים בשומרון: מאבטח נפצע קשה, המחבל נורה למוות

לכתבה המלאה
מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל ביקר במהלך הלילה במעבר תאנים בו בוצע פיגוע דריסה ונפצע מאבטח,6 בדצמבר 2021. אגף דוברות והסברה,, משרד הביטחון
אשל בזירת הפיגוע/משרד הביטחון, אגף דוברות והסברה,

גנץ הנחה להעלות כוננות ודריכות בכל המעברים ביו"ש בעקבות הפיגוע ועל קיום תחקיר מקיף. "שר הביטחון שיבח את המאבטחים במקום על התגובה המהירה וביקש למסור איחולי רפואה שלמה למאבטח שנפצע בתקרית", נמסר מטעמו.

מנכ"ל משרד הביטחון אמיר אשל ביקר בזירת הפיגוע ושיבח את עבודת המאבטחים. "זה פיגוע קשה וכולנו מאחלים החלמה מהירה למאבטח הפצוע", אמר. "מאבטחי המעבר פעלו במהירות, בדיוק כפי שאנחנו מתרגלים אותם - חתרו למגע, פגעו במחבל וסיימו את האירוע בתוך שניות. אנחנו מתחקרים את נסיבות האירוע ונבחן צעדים נוספים לשיפור המיגון למאבטחים".

  • עוד באותו נושא:
  • צבא
  • פיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully