וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב צפת מואשם בתקיפת נהג אוטובוס שהעיר שלא שילם על הנסיעה

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 20:20

התוקף עלה לאוטובוס כשהוא מחזיק בידו בקבוק בירה, ולא שילם על הנסיעה. הנהג העיר לו על כך, והסביר לו שאסור לעלות עם המשקה לרכב. בתגובה, הנאשם תקף אותו במהלך הנסיעה - והמשיך להכות אותו גם לאחר שעצר בצד הדרך. הנהג אושפז ונזקק ל-24 תפרים

בווידאו: תקיפת נהג אוטובוס באמצע נסיעה/מצלמות אבטחה

חטיבת התביעות במשטרת ישראל הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב צפת בן 36 שתקף באגרוף נהג אוטובוס. הנאשם תקף את הנהג כי אסר עליו לעלות לאוטובוס עם בקבוק בירה והעיר לו שלא שילם על הנסיעה.

האירוע התרחש באמצע נובמבר, כשהצעיר עלה לקו 6 של חברת "נתיב אקספרס" מבית החולים זיו בצפת לכיוון התחנה המרכזית בעיר. הוא נכנס לאוטובוס כשהוא מחזיק בידו בקבוק בירה מזכוכית בנפח חצי ליטר - ולא שילם על הנסיעה. נהג האוטובוס העיר לו על כך, והסביר לו שאסור לעלות עם בקבוק בירה לאוטובוס.

תושב צפת תקף נהג אוטובוס שהעיר שלא שילם על הנסיעה 07 בדצמבר 2021. ארגון הנהגים, הסתדרות לאומית, אתר רשמי
נהג האוטובוס הפצוע/אתר רשמי, ארגון הנהגים, הסתדרות לאומית

בתגובה תקף הצעיר את הנהג באגרוף וזאת בזמן שהאוטובוס נוסע. הנהג עצר את האוטובוס, ירד ממנו ואז ניגש אליו הצעיר ותקף אותו פעם נוספת באגרוף והטיח את בקבוק הבירה שהיה בידו על ראשו. לנהג נגרמו שני חתכים באפרכסת שהצריכו 24 תפרים והוא אושפז בבית חולים למשך יממה.

ראש שלוחת תביעות קרית שמונה מחטיבת התביעות של המשטרה, רפ"ק סיסי מויאל, ציינה כי "מדובר בכתב אישום המתאר מעשים חמורים של הנאשם, שתקף ופצע נהג אוטובוס של תחבורה ציבורית, בעודו נוהג במהלך נסיעה. בפעולה מהירה של המשטרה אותר הנאשם באותו היום וחטיבת התביעות הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. בית המשפט בקרית שמונה עצר את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

תיעוד: נהג אוטובוס הותקף באגרוף באמצע נסיעה בגלל שהעיר על בקבוק בירה 
6.12.21. מצלמות אבטחה, לירן העביר, צילום מסך
תיעוד התקיפה/צילום מסך, מצלמות אבטחה, לירן העביר

על פי נתוני ארגון הנהגים בהסתדרות הלאומית, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020, ו-19% מהם דיווחו על שלושה ויותר מקרים. "אנו מברכים על הגשת כתב האישום נגד הדוקר", נמסר. "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. אנו מצפים מרשויות האכיפה לגזור עונש כבד על הדוקר למען יראו וייראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully