וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שנפצע קשה בתאונה בבנימין שב להכרה; מצב האם נותר קשה

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 16:27

יניב מעודד, האב שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין ביום שישי נותק ממכונת ההנשמה - ובמשפחה מעודדים מהשיפור במצבו. אשתו הודיה איבדה את עוברה, ושני ילדיהם, הללי וטוב ראי, נהרגו בתקרית הקטלנית

בווידאו: עדכון מבית החולים בלינסון על כך שיניב מעודד שב להכרה/צילום: בית החולים בלינסון ובאדיבות המשפחה

יניב מעודד, האב שנפצע קשה בתאונת הדרכים בבנימין ביום שישי חזר היום (שלישי) להכרה מלאה ונותק ממכונת ההנשמה. שני ילדיו, הללי וטוב ראי, נהרגו בתאונה. אשתו, הודיה, מאושפזת עדיין במצב קשה ואיבדה את עוברה.

האחים הללי וטוב ראי נהרגו בתאונת הדרכים בצומת עופרים שבבנימין ביום שישי. מותה של בת השש נקבע בערב שבת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, יום לאחר שנהרג אחיה בן השלוש בהתנגשות בין הרכב שבו נסעו עם הוריהם לרכב פלסטיני.

במשפחה מביעים אופטימיות מהשיפור שחל במצבו של יניב ומספרים כי הוא מתחיל להתאושש. מנגד, מצבה של האם הודיה עדיין קשה, ובמשפחה מבקשים להמשיך ולהתפלל לשלומה. "יש איזושהי תגובה מצד יניב לסביבה", סיפר ישי ראוכברגר, אחיה של הודיה. "הוא עדיין לא יודע מה קרה. יכול להיות שהוא יתעורר בעוד שעה, אבל זה יכול לקחת גם יומיים. בהחלט יש הטבה משמעותית במצבו".

משפחת מעודד. באדיבות המשפחה
משפחת מעודד/באדיבות המשפחה

סבם של הללי וטוב ראי, אביה של הודיה, ספד לנכדים בלווייתם: "איזה תום של ילדים רכים ותמימים, הלב נרקע ודומע מחוסר היכולת להבין אסון שכזה". ראש מועצת שומרון יוסי דגן הפנה אצבע מאשימה לממשלה: "אם רק מדינת ישראל הייתה משקיעה יותר בכבישי השומרון המוות הזה היה יכול להימנע".

מהחקירה הראשונית עלה כי הרכב הפלסטיני שהגיע מכיוון הכפר שוקבא, מדרום לצפון, ביצע ככל הנראה פרסה בקו הפרדה רצוף, רכב ישראלי שהגיע מהנתיב הנגדי ונסע לכיוון מודיעין, התנגש בדופן של הרכב הפלסטיני שביצע פרסה. עוד עולה מהחקירה כי מבדיקת הרכב הפלסטיני מדובר ברכב שהורד לפירוק ואסור בשימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully