וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נשקים שלופים: רעולי פנים מאיימים לנקום על הרצח בנצרת

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 20:20

בסרטון שמהימנותו לא ברורה והופץ ברשת נראית קבוצת גברים המבטיחה נקמה על רציחתו של איהאב סעדי, שנורה למוות בעיר לפני כשבוע, ככל הנראה במסגרת סכסוך בין עבריינים. לאחר הרצח הוצת ביתו של אחד החשודים במעשה

בווידאו: חמולת סעדי מאיימת בנקמה על רצח בנה איהאב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

סרטון שהופץ היום (שני) ברשת ומהימנותו לא ברורה מראה חבורת רעולי פנים עם נשקים שלופים מאיימים לנקום את רצח איהאב סעדי שהתרחש בנצרת לפני כשבוע.

רעולי פנים בסרטון איומים לנקמה על רצח בנצרת. צילום מסך, אתר רשמי
תיעוד מתוך הסרטון/אתר רשמי, צילום מסך

הנרצח, תושב נצרת בשנות ה-40 לחייו, נורה למוות כשהרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. חקירת המשטרה הביאה לגילוי סוג הרכב ומספר הזיהוי של רכב החשודים, ושוטרים שהוזנקו למשימות סריקות והקמת מחסומים ברחבי העיר זיהו את הרכב והחלו במרדף אחריו. החשודים שנסעו ברכב נעצרו לאחר שהתנגשו במשאית, וברשותם נמצא אקדח טעון שעל פי החשד שימש לרצח.

עוד בוואלה

בנשקים שלופים לעיני אזרחים: המשטרה פרסמה תיעוד מרדף אחר חשוד בירי בטייבה

לכתבה המלאה

ביתו של אחד החשודים עלה באותו יום באש, וקיים חשד שהוצת. שני צעירים, בני 20 ו-24, קרובי משפחתו של סעדי, נעצרו בחשד שעשו זאת כנקמה על הרצח. בהמשך, נעצרו שני קרובי משפחתם של החשודים ברצח, בני 19 ו-24, לאחר שבחיפוש בביתם נמצא רובה מסוג קרלו ומחסנית. על פי החשד הם נערכו לפעולת תגמול. בסך הכול עד כה נעצרו שישה בני אדם בעקבות הרצח.

  • עוד באותו נושא:
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully