וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נרצח בנצרת; ביתו של אחד החשודים במעשה עלה באש

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 22:53

מוקדם יותר היום נורה למוות תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, ככל הנראה במסגרת סכסוך בין עבריינים. החשודים במעשה נעצרו לאחר מרדף משטרתי, וברשותם אקדח טעון שעל פי החשד שימש לרצח

שעות לאחר הרצח בנצרת: בית החשוד עלה באש/עריכה: אביעד בללי

ביתו של אחד החשודים ברצח שאירע הבוקר בנצרת עלה הערב (שני) באש, קיים חשד שהוצת. לא ידוע כרגע על לכודים או נפגעים, אך יש סכנה לקריסת המבנה. צוותי כבאות כיבו את השריפה, ונסיבותיה נבדקות בידי חוקר דליקות מתחנת נוף הגליל.

שריפה בבית חשודים ברצח בנצרת, חשד שהוצתה על ידי משפחת הקורבן 29 בנובמבר 2021. דוברות כב"ה
השריפה בנצרת, הערב/דוברות כב"ה

מוקדם יותר היום נורה למוות תושב נצרת בשנות ה-40 לחייו, ככל הנראה במסגרת סכסוך בין עבריינים. חקירת המשטרה הביאה לגילוי סוג הרכב ומספר הזיהוי של רכב החשודים. שוטרים שהוזנקו למשימות סריקות והקמת מחסומים ברחבי העיר נצרת זיהו את הרכב והחלו במרדף אחריו. החשודים נעצרו לאחר שהתנגשו במשאית, וברשותם אקדח טעון שעל פי החשד שימש לרצח.

ג'עפר פרח, מנהל מרכז מוסאוא לזכויות האזרחים הערבים בישראל, אמרי כי "זה מה שקורה כשהאזרחים מבינים ששלטונות החוק אינם מתפקדים בישובים הערבים. אתמול חוסל אביו של חשוד ברצח בירכא, הערב הפגינו תושבי שכונת חליסה מול תחנת משטרת חיפה, הלילה בוערים בתיהם של משפחת החשודים ברצח שבוצע היום בנצרת. עצוב".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully