וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער בצל הדשדוש בסקרים: "אנחנו לא הולכים לשום מקום"

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 23:50

ועידת מפלגת תקווה חדשה קיימה כנס ראשון, ברקע הסקרים לפיהם היא לא עוברת את אחוז החסימה. במהלך האירוע, הודיע סער כי המפלגה תתמודד בבחירות הבאות לרשויות המקומיות וכן להסתדרות ותקף את הליכוד: "רובו פסע בעיניים עצומות אחרי החלילן מבלפור, הצלנו את כבודו"

סער בצל הדשדוש בסקרים: "אנחנו לא הולכים לשום מקום"/יותם רונן

בצל הסקרים האחרונים, לפיהם תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה, אמר הערב (ראשון) יו"ר המפלגה גדעון סער: "לא תצליחו לשבור אותנו. אנחנו פה ולא הולכים לשום מקום". את הדברים אמר בכנס ראשון של ועידת המפלגה, שנערך באיירפורט סיטי. מגמת הדשדוש בסקרים נמשכה גם הערב, כשלפי סקר של חדשות 12 תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה. זאת, לאחר שבבחירות האחרונות קיבלה שישה מנדטים.

במהלך הכנס, תקף סער את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וחבריו לשעבר בליכוד. "הצלנו את הכבוד של המחנה הלאומי בישראל, שפסע ברובו בעיניים עצומות אחרי החלילן מבלפור תוך התנתקות מכל ערכי היסוד עליהם גדלנו. עשינו את המעשה הערכי הנכון", אמר סער. "הם עדיין לא מבינים את השינוי העמוק שהבאנו הם חושבים שיש כאן משהו זמני".

מפלגת תקווה חדשה | כנס שנה להיווסדה. היכל התרבות, חבל מודיעין 5 בדצמבר 2021. חיים ורסנו, אתר רשמי
"לא הולכים לשום מקום", סער הערב/אתר רשמי, חיים ורסנו

בכנס השתתפו שרי תקווה חדשה יפעת שאשא ביטון, זאב אלקין ויועז הנדל, הח"כים צביקה האוזר, שרן השכל, בני בגין, מאיר יצחק הלוי ומיכל שיר, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה וראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ויו"ר מועצת ישע, דוד אלחיאני, המזוהים עם סער והמפלגה.

"הם מספרים לעצמם שבפעם הבאה הם יביאו 61 מנדטים 'מלא מלא'. הם חיים בסרט. הם תקועים בסרט רע של פעם", הוסיף יו"ר תקווה חדשה. עוד אמר כי "אנחנו אף פעם לא נרים ידיים, כי אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו ועל חלום הדורות".

שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, אמרה בכנס כי "אם לא מפלגת תקווה חדשה, לא היה קורה השינוי הזה. שינינו את קווי המתאר של הפוליטיקה הישראלית, ורק בזכותנו השינוי יימשך. אנחנו מובילים את הקו של מה שטוב לעם ישראל ולמדינה".

עוד בוואלה!

סער מינה את שאול שוחט לשופט בבית המשפט העליון ל-6 חודשים

לכתבה המלאה
מפלגת תקווה חדשה | כנס שנה להיווסדה. היכל התרבות, חבל מודיעין 5 בדצמבר 2021. חיים ורסנו, אתר רשמי
כנס ראשון של ועידת תקווה חדשה. בכירי המפלגה הערב/אתר רשמי, חיים ורסנו

במהלך הכנס הודיע סער כי המפלגה מתכוונת להתמודד בבחירות הבאות לרשויות המקומיות וכן להסתדרות. "אני נחוש לבסס את תקווה חדשה כמפלגה עם מוסדות מתפקדים ופעילות", אמר סער. "בחודשים הבאים אשקוד על הקמת מוסדות המפלגה, לצד היערכות לבחירות להסתדרות ולרשויות המקומיות".

בכנס השתתפו כ-500 פעילים של תקווה חדשה, ח"כים ושרים של המפלגה, וראשי רשויות מקומיות המזוהים עמה. במהלך הוועידה הודיע סער כי בחודשים הקרובים יוקמו מוסדות מפלגתיים נוספים ואמר כי "אנחנו החלפנו את השלטון - ועכשיו אנחנו נשנה את הפוליטיקה הישראלית. להעדפת טובת המדינה על אינטרסים אישיים. להעדפת טובת האזרחים כולם על אינטרסים מגזריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully