וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה אירועים בתוך שעה: מסע הירי של נער מרהט | תיעוד

5.12.2021 / 21:44

כתב אישום הוגש נגד נער מהעיר, בגין עבירות של ירי מנשק וחבלה. כחלק מסכסוך בין פלגים מאותה משפחה, הוא ביצע ירי לעבר חנות של אחיו החורג. מיד לאחר מכן פתח באש לעבר צעירים שניסו להרגיעו. לאחר שהחליף מחסנית, ירה פעמיים לעבר בית של משפחה ופצע צעירה

בווידאו: תיעוד של מסע ירי של נער ברחובות רהט/מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע נגד קטין מרהט, בגין מסע ירי שביצע בעיר לפני כחודש, כחלק מסכסוך בין פלגים מאותה משפחה. כתב האישום כולל עבירות נשק, וכן עבירות של חבלה בכוונה, ירי מנשק חם ואיומים.

בתוך שעה, ביצע הנער ירי ארבע פעמים. מסע הירי החל כשהקטין פתח באש לעבר חנות של אחיו החורג. לאחר מכן, הגיע לשכונה שבה הוא מתגורר וירה לעבר צעירים מהפלג השני של המשפחה, שניסו להרגיעו.

תיעוד של מסע הירי של הנער מרהט: ירה לעבר חנות ותושבים בגלל סכסוך בין פלגים 
5.12.21. מצלמות אבטחה, צילום מסך
ארבעה מקרים תוך שעה. תיעוד מסע הירי של הנער/צילום מסך, מצלמות אבטחה

בתיעוד מהאירוע, נראה הנער רץ לעבר ביתו ויוצא ממנו דקה לאחר מכן. בהמשך, הוא החליף מחסנית וירה לעבר הבתים בשכונה, שבו מתגוררת משפחה מהפלג שעמו הוא מסוכסך, במטרה לפצוע את בני המשפחה, אך אלו נמלטו לחצר בית סמוך.

הקטין החל לחזור לעבר ביתו, אלא שאז בן דודו ביקש ממנו להמשיך במעשיו. בעקבות כך, הוא שב אל הבית וביצע ירי נוסף לעבר בני המשפחה. הפעם, הוא פגע ברגלה של צעירה, שבעקבות הפגיעה נזקקה לניתוח.

במשטרה פתחו מיד בחקירת האירוע והחלו בחיפושים אחר הנער. "מדובר באירוע חמור שבו ביצע קטין שימוש בנשק חם במהלך סכסוך בין פלגים בתוך משפחה מורחבת ברהט", אמר רנ"ג שי מלול, ראש מחלק תשאול בתחנת רהט שעמד בראש צוות החקירה יחד עם רס"ר יוסי סטבון. "מיד לאחר האירוע החשוד ניסה להימלט מאימת הדין, אך הצלחנו לאתר אותו בדירת מסתור בעיר אחרת ועצרנו אותו יחד עם חשוד נוסף, ולהרחיקו מהמרחב הציבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully