וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציץ בתוכנית השיפוץ: בנט ביקר בבלפור לראשונה מאז כניסתו לתפקיד

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 16:15

מאז שהוקמה הממשלה, רה"מ אינו משתמש במעון הרשמי, ומשפחתו ממשיכה לחיות בביתם הפרטי ברעננה. השבוע, שכנים ברחוב בלפור סיפרו כי בנט ופמלייתו ומעטפת האבטחה נצפו בפעם הראשונה במעון. גורמים במשרד רה"מ: שיפוץ המשכן צפוי להתחיל ב-2022 ובנט ביקש להאיץ את המהלך

ראש הממשלה נפתלי בנט בביקור ראשון במעון רה"מ ברחוב בלפור אשר בשיפוצים 01 בדצמבר 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
בנט בבלפור, יום שני/אתר רשמי, מערכת וואלה!

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר השבוע לראשונה במעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור - כך נודע לוואלה!.

מאז שהוקמה הממשלה בנט אינו משתמש במעון הרשמי, ומשפחתו ממשיכה לחיות בביתם הפרטי ברעננה. השבוע, שכנים ברחוב בלפור סיפרו כי בנט ופמלייתו ומעטפת האבטחה נצפו בפעם הראשונה במעון.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפניית וואלה!: "ראש הממשלה ביקר השבוע במעון הרשמי ברחוב בלפור, המהווה נכס רשמי של המדינה, לסיור קצר, במטרה לעמוד על התקדמות תהליך הכשרת המעון לשימוש".

מעון ראש הממשלה בבלפור, 18 ביוני 2021. נתי שוחט, פלאש 90
ליקויי האבטחה יתוקנו. המעון ברחוב בלפור בירושלים/פלאש 90, נתי שוחט

הבית בבלפור, בו התגוררה משפחת נתניהו יותר מ-12 שנים, עומד ריק מאז יוני. בחודשים הקרובים הוא צפוי לעבור שיפוצים מקיפים בעלות שמוערכת בעשרות מיליוני שקלים, בין השאר בגלל דרישת השב"כ לתיקון ליקויי אבטחה שהצטברו במרוצת השנים וכן בשל צרכים תשתיתיים במבנה הוותיק.

גורמים במשרד רה"מ אומרים כי בביקור שערך השבוע בבלפור, בנט ביקש לראות את תוכניות השיפוץ, שעתיד לצאת לדרך במהלך שנת 2022 ולהסתיים לקראת סופה. לפי הגורמים, רה"מ ביקש להאיץ את התהליך.

יור הבית היהודי נפתלי בנט יוצא מביתו, מרץ 2013. דרור עינב
ימשיך להתגורר בו עם משפחתו. בנט בשער ביתו הפרטי ברעננה/דרור עינב

גם לאחר השיפוץ, משפחת בנט לא מתכוונת לעבור לגור בבית בבלפור אלא לשמור על מרכז חייה ברעננה, שם הבית עבר שיפוצים ושפצורים אבטחתיים, גם כן בעלות של יותר מ-10 מיליון שקלים. עם סיום השיפוץ, בנט כן אמור להשתמש במעון לצרכי פגישות ולינה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully