וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטרה ומשכה לה בשיער": מורה בבית ספר ברהט הותקפה על ידי אימא של תלמיד

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 13:48

המורה, תושבת אופקים, הגישה תלונה במשטרה כי האם איימה עליה ולאחר מכן תקפה אותה. האם עוכבה לחקירה, הודתה במעשים, והורחקה מבית הספר לשלושה ימים. לטענתה, המורה הכתה את בנה. בשל המקרה, הלימודים הושבתו לשעתיים

מורה מאופקים המלמדת בבית ספר ברהט הותקפה אתמול (שלישי) על ידי אימא של אחד התלמידים. "האם נכנסה לבית ספר, עלתה לכיתה של בנה, התחילה לצעוק ולאיים על המורה - ואז פשוט תקפה אותה", סיפר לוואלה! סלימאן כמלאת, מנהל בית הספר "אבו עוביידה" שבו אירע המקרה. "האם סטרה למורה ומשכה לה בשיער מול התלמידים".


המורה התלוננה במשטרה על כך שהאם דחפה אותה. האם עוכבה, נחקרה והודתה במעשים. גורמים נוספים סיפרו כי האם תקפה את המורה כי לטענתה זו הכתה את בנה. בהמשך, שוחררה האם מהתחנה והורחקה מבית הספר לשלושה ימים. בעקבות האירוע, ועד ההורים בבית הספר השבית את הלימודים לשעתיים, ולאחר מכן התקיים שיח עם התלמידים בכיתות על המקרה.

חזרתם ללימודים של תלמידי חטיבת הביניים, בי"ס חקלאי פרדס חנה, 7 במרץ 2021. שלומי גבאי
בעקבות המרה השבית ועד הורים את הלימודים לשעתיים/שלומי גבאי

בחודש שעבר נורתה מנהלת בית ספר בת 49 סמוך למוסד חינוכי בעיר עראבה בצפון, ונפצעה באורח בינוני . צוות רפואי פינה אותה לבית החולים פדה-פוריה בטבריה עם פצעי ירי בפלג הגוף התחתון. האישה, גרושה ואם לשלושה ילדים, מנהלת את חטיבת הביניים אלבוכארי זה 16 שנה. בעקבות המקרה הופסקו הלימודים בבית הספר. נבדק אם הרקע לאירוע הוא אלימות במשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully