וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס של אפשטיין: הטסתי את טראמפ, קלינטון והנסיך אנדרו

לארי ויסוצקי, שהטיס את המיליארדר שהתאבד במשך 25 שנה, הדגיש כי לא היה עד לשום פעילות מינית במטוס "לוליטה אקספרס", אך סיפר כי תא הטייס תמיד היה נעול. הוא העיד במשפטה של גיליין מקסוול, שאותה תיאר כ"מספר 2" במערך של אפשטיין. היא נאשמת בסחר בנערות

לארי ויסוצקי, שהיה הטייס הפרטי של ג'פרי אפשטיין, מגיע להעיד במשפט נגד גיליין מקסוול בניו וירק, 30 בנובמבר 2021. רויטרס
הטיס דמויות מפורסמות לאתרי נופש בעולם. הטייס של אפשטיין מגיע לבית המשפט בניו יורק, אתמול/רויטרס

הטייס הוותיק של המיליארדר ג'פרי אפשטיין העיד אתמול (שלישי) במשפטה של מקורבתו הבריטית גיליין מקסוול בניו יורק כי הוא הטיס אישים מפורסמים לאתרי נופש יוקרתיים ברחבי העולם. לארי ויסוצקי, העד הראשון במשפט שבו מואשמת מקסוול בסחר בקטינות למטרות מין, הוא סיפר כי הטיס, בין היתר, את הנשיאים לשעבר דונלד טראמפ וביל קלינטון, את הנסיך הבריטי אנדרו ואת השחקן קווין ספייסי.

מקסוול, שנעצרה בשנה שעברה מכחישה את ההאשמות נגדה, ועורכי דינה טוענים שהיא משמשת שעיר לעזאזל לפשעיו של אפשטיין, ששם קץ לחייו בכלא ב-2019. ואולם, התובעים טוענים שהשניים היו "שותפים לפשע" ואם תורשע מקסוול הבריטית, שלה יש גם אזרחות אמריקנית וצרפתית, היא עומדת בפני עונש מקסימלי של 80 שנות מאסר.

כנשאל על חלקה בפעילותו של אפשטיין, אמר ויסצוסקי, שהיה הטייס של אפשטיין במשך 25 שנה, כי היא הייתה "מספר 2" בשרשרת. "אפשטיין היה מספר אחד". במהלך עדותו, התובעים הציגו בפני חבר המושבעים תמונות של נכסיו של אפשטיין מרחבי העולם. הוא אמר כי בעוד שהוא מעולם לא ראה במו עיניו פעילות מינית במהלך הטיסות, תא הטייס תמיד הייתה סגורה במהלכן. המטוס של אפשטיין כונה "לוליטה אקספרס".

איור של לארי ויסוצקי מעיד במשפט נגד גיליין מקסוול בניו יורק, 30 בנובמבר 2021. רויטרס
איור של ויסוצקי מעיד במשפט נגד מקסוול, אתמול/רויטרס

הוא תיאר את היחסים בין מקסוול לבין אפשטיין כ"יותר אישיים מאשר עסקיים", אך הוסיף כי "לא הייתי מתאר אותם כרומנטיים". הוא גם סיפר שהטיס את וירג'יניה רוברטס ג'ופרה, שטוענת כי הותקפה מינית על ידי הנסיך אנדרו, בנה של המלכה אליזבת. הוא מכחיש את הטענות.

"כן, היא הייתה אישה נמוכה עם שיער בלונדיני מלוכלך. היא לא נראתה צעירה. אני מתכוון, איך שלא מגדירים צעירה. אבל בעיני, היא הייתה אישה", סיפר הטייס.

עוד בוואלה!

נפתח משפטה של "המאדאם" של אפשטיין: "צדה וטיפחה עבורו נערות"

לכתבה המלאה

"קפאתי מפחד"

במהלך המשפט, אישה שהעידה תחת בשם בדוי ג'יין סיפרה שמקסוול הייתה נוכחת לעתים קרובות בחדר בעת שהיא קיימה יחסי מין עם אפשטיין, בעת שהייתה בת 14 בלבד. היא סיפרה כי היא פגשה את השניים במהלך מחנה קיץ במישיגן ב-1994, והוא הוצג בפניה בתור תורם עשיר המציע מלגות לתלמידים.

התובעים אמרו כי בעוד שאפשטיין הבטיח לממן את לימודיה, במקום זאת הוא ניצל אותה. היא סיפרה כי אביה מת מסרטן שנה קודם לכן ומשפחתה סבלה מקשיים כלכליים באותה עת. ג'יין אמרה כי מקסוול הייתה "מאוד נינוחה" לגבי המפגשים ושוחחה עמה על יחסי מין. לדבריה, היא החלה לבקר בביתו של אפשטיין כל שבוע או שבועיים, והם קיימו יחסי מין בפעם הראשונה בעת שדנו בעתידה.

לדבריה, אפשטיין הוביל אותה ממשרדו לבית הבריכה שלו, ואז הוא הוריד את מכנסיו והחל לאונן. "קפאתי מפחד, מעולם לא ראיתי פין לפני כן", העידה. "הייתי מזועזעת והרגשתי גועל ובושה". לא חלף הרבה זמן, והם קיימו לראשונה יחסי מין, בביתו של אפשטיין בפאלם ביץ', פלורידה.

"הידיים שלהם היו בכל מקום"

ג'יין אמרה כי מקסוול ואפשטיין הובילו אותה לחדר השינה שלו, שם הם התפשטו והחלו "להתמזמז אחד עם השנייה ולצחקק". לאחר מכן, הוא ביקש ממנה להסיר את חולצה "ואז הידיים שלהם היו בכל מקום וג'פרי המשיך לאונן וגיליין עיסתה אותו ונישקה אותו ונגעה בו".

היא הוסיפה כי היא נסעה עם אפשטיין ומקסוול כעשר פעמים, בעיקר בין בתיו בניו יורק ובניו מקסיקו בעת שהייתה בת 14 עד 16. היא סיפרה על אורגיות עם משתתפים אחרים, והעידה על כאב שסבלה במהלך אותם מפגשים. לדבריה, אפשטיין ומקסוול התגאו בקשרים שלהם, כולל עם אנשים מפורסמים.

ג'יין היא אחת מארבע נאשמות שצפויות להעיד במשפט. מקסוול הכחישה את כל שמונת האישומים נגדה בגין סחר למטרות מין ופשעים אחרים, שבוצעו לכאורה מ-1994 עד 2004. היא הוגדרה בתור "הגברת של הבית" שעזרה "לנרמל" את הניצול המיני של אותן הנערות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully