וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח משפטה של "המאדאם" של אפשטיין: "צדה וטיפחה עבורו נערות"

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 15:56

התביעה בניו יורק טוענת כי גיליין מקסוול הבריטית הייתה חלק מרכזי בסחר בנערות שנוצלו מינית על ידי המיליארדר היהודי ואחרים. בהגנה טוענים שהיא שעיר לעזאזל העומד לדין רק כי אפשטיין התאבד. "גיליין שלטה על הבנות", סיפרה אחת הקורבנות

בווידאו: פתיחת משפטה של גיליין מקסוול/צילום: רויטרס

גיליין מקסוול "צדה וטיפחה" נערות צעירות עבור מקורבה ג'פרי אפשטיין - כך טענו התובעים בפתח משפטה אתמול (שני) בניו יורק, שבו היא עומדת לדין על סחר במין.

מקסוול, שנעצרה בשנה שעברה מכחישה את ההאשמות נגדה, ועורכי דינה טוענים שהיא משמשת שעיר לעזאזל לפשעיו של אפשטיין, ששם קץ לחייו בכלא ב-2019. ואולם, התובעים טוענים שהשניים היו "שותפים לפשע" ואם תורשע מקסוול הבריטית, שלה יש גם אזרחות אמריקנית וצרפתית, היא עומדת בפני עונש מקסימלי של 80 שנות מאסר.

התובעת המחוזית, לארה פומרנץ, אמרה בהצהרת הפתיחה כי מקסוול חיפשה נערות פגיעות, הצעירות שבהן בנות 14, פיתתה אותן "והגישה אותן לניצול מיני" באחוזות הפאר של המיליארדר היהודי, שעמו הייתה ביחסים אינטמיים. בתביעה תיארו את מקסוול כחלק "חיוני" מפשעיו של אפשטיין, בתור "יד מינו".

נפתח משפטה של גיליין מקסוול, "המאדאם" של אפשטיין
30.11.21. רויטרס
קריקטורה של מקסוול בפתח משפטה/רויטרס

מקסוול הכחישה את כל שמונת האישומים נגדה בגין סחר למטרות מין ופשעים אחרים, שבוצעו לכאורה מ-1994 עד 2004. היא הוגדרה בתור "הגברת של הבית" שעזרה "לנרמל" את הניצול המיני של אותן הנערות. בהגנה טוענים כי היא עומדת לדין רק כי אפשטיין התאבד בתאו בניו יורק בטרם החל משפטו.

"האישומים נגד גיליין מקסוול הם על דברים שג'פרי אפשטיין עשה, אבל היא לא ג'פרי אפשטיין", טען עורך דינה, בובי סטרנהיים. עורכי דינה יטענו כי ייתכן שלמתלוננות נגדה יש זיכרונות שווא בשל הזמן שחלף שעוותו בשל "מידע חיצוני, דיווחים תקשוריים מתמשכים והשפעות אחרות".

שרה רנסום, אחת מקורבנותיו של אפשטיין, אמרה כי מקסוול עבדה בצמוד עמו. "גיליין שלטה על הבנות, היא הייתה כמו מדאם. היא הייתה סוג של המוציאה לפועל של מבצע הסחר בנערות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully