וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 3 תלמידים נהרגו מירי של בן 15 בתיכון במישיגן

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 10:40

החשוד בירי נעצר זמן קצר לאחר האירוע שהתרחש בתיכון באוקספורד, כ-65 ק"מ מצפון לעיר דטרויט. בטבח נפצעו עוד שמונה בני אדם, בהם מורה. מאוחר יותר מסרו הרשויות כי יש חשד שהיורה העלה תמונות של האקדח בו ביצע את הירי לרשתות החברתיות לפני האירוע

הורים מלווים תלמידים אחרי הירי בתיכון באוקספורד, מישיגן, ארה"ב, 30 בנובמבר 2021. רויטרס
הורים מלווים תלמידים אחרי הירי בתיכון, היום/רויטרס

שלושה תלמידים נהרגו (שלישי) מירי בתיכון במדינת מישיגן שבארצות הברית - כך מסרו הרשויות המקומיות. החשוד, נער בן 15, נעצר זמן קצר לאחר הירי בתיכון באוקספורד, כ-65 ק"מ מצפון לדטרויט, שבו נפצעו עוד שמונה בני אדם, בהם מורה. המניע לירי טרם ברור.

הירי, שדווח זמן קצר לפני השעה 13:00 לפי שעון מקומי, הוביל לתגובה נרחבת מצד רשויות אכיפת החוק וההצלה. סגן השריף מייקל מקייב אמר לכתבים בזירה כי החשוד הוא תלמיד בתיכון, שהשתמש באקדח חצי-אוטומטי. מאוחר יותר מסרו הרשויות כי האקדח ששימש לירי היה שייך לאביו של היורה, שקנה אותו ארבעה ימים קודם לכן. על פי החשד, הנער פרסם תמונות של האקדח ברשתות החברתיות לפני שיצא למסע הירי.

מסע ירי בתיכון במישיגן בארצות הברית, 30 בנובמבר 2021. רויטרס
צוותי חירום בזירת הירי בתיכון במישיגן, היום/רויטרס

"אני יכול לומר שהוא ירה יריות רבות", אמר מקייב. הוא הוסיף כי אנשי רשויות אכיפת החוק סורקים את התיכון, שהוכנס לסגר במהלך הירי. כל ההרוגים היו תלמידים - שתי נערות בנות 17 ו-14 ונער בן 16. המשטרה אמרה כי הנער מסרב לשתף פעולה בחקירה, ודרש לקבל עורך דין לפי המלצת הוריו לשמור על זכות השתיקה.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שמתקשה לקדם חקיקה להגבלת מכירות כלי הנשק, הביע את תנחומיו בפני הקורבנות. "לבי עם המשפחות שסובלות מהצער הבלתי-נתפס של אובדן אדם אהוב", אמר ביידן לכתבים במהלך ביקור במינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully