וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם רואים משהו ממש גס בתמונת הנוף התמימה הזו - ואתם?

6.1.2022 / 23:55

משתמשת טוויטר שיתפה תמונת נוף מרהיבה, אולם בעוד חלק ראו בה נהר הזורם למנהרה עם קרן אור על אחד העצים, אחרים קלטו בה משהו מאוד נועז. מה אתם רואים?

תמונות שצריך להתבונן בהן פעמיים כדי להבין מה רואים בהן/YOUTUBE

אשליות אופטיות נוטות לגרום לנו להעניק פרשנות שונה לאמת הנמצאת לנגד עינינו. במקרה הבא הפרשנות לתמונת נוף פסטורלית ולגמרי תמימה היא הדבר הכי הפוך מזה. משתמשת הטוויטר מאייריד שיתפה תמונת נוף המציגה קרן אור החולפת דרך פתח מנהרה לכיוון עץ שסביבו נהר זורם. התמונה זכתה ליותר מ-19 אלף לייקים - אבל רק בגלל שחלק לא מצומצם מהגולשים הבחינו שם במשהו אחר לגמרי. גם מאייריד הבחינה בזה ושיתפה את התמונה ברשת כדי לבדוק האם היא לא לבד. היא כתבה בטוויטר: "תגידו לי שזה לא רק אני שרואה את זה. בבקשה, אני מודאגת מעצמי". למזלה, היא גילתה שלרובנו יש מוח מלוכלך בדיוק כמו שלה

אז האם אתם רואים את זה?

מה אתם רואים פה?

נוף יפה
פין
4918 משתתפים

בעוד התמימים לא יראו בתמונה הזאת שום דבר יוצא דופן (מלבד כמובן נוף מרהיב למדי), אלו בעלי הראש הכחול יראו בתמונה הזאת, ובכן... איבר מין זכרי. "אני נבוך להודות שלקח לי המון זמן עד שראיתי שם קרן אור", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "יש דברים שאחרי שאתה רואה אותם, אתה כבר לא יכול שלא לראות אותם. כל מה שאני רואה פה זה פין". אחרת צחקה: "זה הדיק פיק הכי יפה שקיבלתי בחיי!". אחרים חלקו תמונות נוספות שהזכירו להם את זו.

בשיחה עם ניוזוויק, מאייריד סיפרה שהיא הופתעה והשתעשעה מכמות תשומת הלב שהפוסט שלה קיבל. היא אמרה: "זה נשלח אליי בוואטסאפ וחשבתי שזה מצחיק... זה מוזר לראות מה מצליח ברשת".

בעבר הסביר הפרופסור סדריק ואן דן ברג מאוניברסיטת קווינסלנד, אוסטרליה, מה עומד מאחורי טירוף האשליות האופטיות: "בדרך כלל המוח 'ממלא את החסר'. כלומר הוא מבצע כמה ניחושים על סמך הרמזים שהוא מקבל דרך העיניים. אשליות אופטיות מתרחשות כשהמוח והעיניים שלנו מנסים לדבר זה עם זה בשפה פשוטה, אבל הפרשנות קצת מתערבבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully