וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה קעקוע תמים והפכה לבדיחה ברשת - כי כולם רואים שם משהו נועז

2.9.2021 / 0:12

בחורה העלתה לטיקטוק קעקוע של "המלאך השומר" שהיא קעקעה בגדול על גבה. אלא שהעוקבים הסבו את תשומת ליבה שהקעקוע הזה נראה כמו משהו אחר לגמרי

שיתפה קעקוע תמים והפכה לבדיחה ברשת/tiktok.com/@bekah.milly

כשאנחנו עושים קעקועים על הגוף, תמיד יש את הסיכון הזה שהוא ייראה שונה ממה שצפינו. יש גם חשש שאנשים אחרים לא יאהבו אותו, אבל זה ככה עם רוב הדברים בחיים. כל עוד אנחנו אוהבים את הקעקוע שלנו, זה מה שחשוב, לא?

זה בערך מה שקרה לבחורה שהעלתה בגאווה תמונה של הקעקוע שעל גבה לטיקטוק, אך נתקלה בתגובות קשות מאנשים שטענו שהקעקוע מעורר אצלם אסוציאציה סקסיסטית ונועזת. בקה מילי (@bekah.milly) שיתפה בטיקטוק את הקעקוע שאמור להיות "המלאך השומר שלה", המופיע בחלק העליון של גבה. היא הסבירה שהעיצוב היה אמור להראות אותה מחבקת את המלאך שלה - אלא שהרבה עוקבים ראו שם משהו אחר לגמרי.

איך הקעקוע הזה נראה לכם?

שיתפה קעקוע תמים והפכה לבדיחה ברשת. tiktok.com/@bekah.milly, צילום מסך
שיתפה קעקוע תמים והפכה לבדיחה ברשת/צילום מסך, tiktok.com/@bekah.milly

בעוד אכן ניתן לראות שם דמות נשית מחבקת דמות לא מזוהה, רובנו - במיוחד אלה עם הראש הכחול - יראה שם משהו אחר לגמרי. בקי העלתה את הסרטון עם הכיתוב: "כשאת עושה קעקוע חדש שנראה כמו בחורה שאוכלת ישב*". אתם רואים את זה?

הסרטון שלה הפך לויראלי מהסיבות הלא נכונות וצבר מעל 13 מיליון צפיות ו-350 אלף לייקים. אלפי אנשים הגיבו לה כשאחד מהם כתב: "וואו, זה ממש קעקוע גרוע. כנראה שכל אחד יכול להיות אמן קעקועים אם הסכמת לשלם על זה". אחר הוסיף: "ברגע שאתה רואה את זה, אתה לא יכול שלא לראות את זה. מצחיק". אחרים טענו שלא הבחינו במשהו מוזר עד שהיא ציינה את זה בסרטון: "אני ראיתי חיבוק עד שקראתי את הטקסט. אנשים רואים מה שהם רוצים לראות".

זה היה הקעקוע שהיא רצתה

והיא פנתה לעזרה

היו גם אמני קעקועים שהגיבו לה וטענו שהיא יכולה וצריכה לשדרג את הקעקוע כדי שהוא יהיה ברור יותר. אחד כתב: "ההצעה שלי היא להמשיך עם הקו של הראש כך שזה יחדד שמדובר באדם". בסרטון המשך הגיבה בקי להצעות לשפר את הקעקוע ואמרה שהיא אכן הולכת לעשות את זה ותשמח אם אנשים ישלחו לה הצעות לתיקונים ושיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully