וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חשבתן לעצמכן? קעקועי הישבן הגרועים ביותר בעולם

14.4.2023 / 0:12

בתחילת שנות ה-2000 כמות הנשים שהחליטו לקעקע את עצמן בגב התחתון עלה בצורה משמעותית והטעויות שנעשו היו רבות - החל מאחת שציירה חיה לא ברורה ועד אחת שלא תיארה לעצמה מה יעלה בגורלו של דונלד טראמפ כשקעקעה עליה את פרצופו

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

כפי שכבר חשפנו במספר אייטמים בעבר, אנשים רבים מתחרטים (או עוד יתחרטו) על הקעקועים המטופשים שהם עשו. אלו הבלתי נסלחים קועקעו באזור הכי מביך בעולם - בגב התחתון קרוב לישבן. מסיבה מסוימת, בתחילת שנות ה-2000 הג'ינסים הנמוכים שלטו בשוק, וביחד עם חולצות הבטן שהיו מקובלות בחברות מסוימות - המחשבה להוסיף לגוף ציור אומנותי בדיוק מעל הישבן נראתה טבעית במיוחד. הקעקוע בחלק הגב התחתון הוא אחד מהפופולארים בעשרות השנים האחרונות והוא אפילו זכה לשם משלו "Tramp Stamp - כינוי מיזוגני וסקסיסטי שמצמיד לכל אישה שמתקעקעת שם את שם הגנאי "Tramp" - כלומר פרוצה.

קבלו את הקעקועים הגרועים ביותר שנעשו באזור הזה: החל ממדוזה לא ברורה, דרך ציור ישן של דונלד טראמפ ועד כמה קעקועים שפשוט בוצעו בחוסר מקצועיות או בחוסר טעם. הגלריה הנוכחית היא רק הוכחה לכל מי שחושב שהוא לא יצטער על הקעקוע שתמיד חלם לעשות. הנה מעט חומר למחשבה.

קעקועי גב תחתון גרועים. Snap Viral, אתר רשמי
מתקשים לקרוא? כתוב כאן "שלשול"/אתר רשמי, Snap Viral
קעקועי גב תחתון גרועים. Snap Viral, אתר רשמי
עמיט כמו חוטיני אמיתי/אתר רשמי, Snap Viral
קעקועי גב תחתון גרועים. Snap Viral, אתר רשמי
קעקועי גב תחתון גרועים/אתר רשמי, Snap Viral
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully