וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריאנט הדרום אפריקני ודירה של איקאה בדולר לחודש | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 14:41

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וריאנט הקורונה החדש אומיקרון ודירה להשכיר מאיקאה - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: צלמי וואלה! ורויטרס

הווריאנט הדרום אפריקני אומיקרון, כובע צמר שמשנה את צבעיו כשעורכים מחדר לחדר וקמפיין חדש של איקאה בו ניתן לשכור חדר בדולר אחד לחודש - וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

תתחילו לשנן את המילה אומיקרון. יש הרגשה שנשמע אותה הרבה בשבועות הקרובים. הקבינט אישר אתמול בערב שורת הגבלות חדשות שרובן מתמקדות במתווה הכניסה והיציאה מישראל, על מנת לבלום את הווריאנט הדרום אפריקני החדש - אומיקרון. בין ההגבלות - סגירת נתב"ג לכניסת זרים למשך שבועיים, בידוד למשך שלושה ימים לישראלים מחוסנים השבים מחו"ל ואיכוני שב"כ שיופעלו על מאומתים לווריאנט החדש. בנוסף הוחלט כי אירועי חג החנוכה יתקיימו כסדרם. התקנות ייכנסו היום בחצות ויהיו תקפות ל- 14 יום.

עשרה מיליון צופים מבולבלים: באיזה צבע הכובע הזה? אישה שיתפה סרטון של כובע צמר חדש שרכשה המשנה את צבעיו מירוק לבורדו כשהיא עוברת איתו מחדר לחדר בדירתה. מסתבר שיש סיבה לשינוי וקוראים לה מטאריזם, שזה אומר - שינוי צבע עקב פליטות ספקטרליות שונות ממקורות אור שונים.

הייתם משכירים דירה מרוהטת מאיקאה? אם אתם יפנים, מסתבר שזה אפשרי. במסגרת קמפיין חדש שנקרה "בתים קטנים", איקאה יפן התחילה להשכיר דירה קטנה ומרוהטת בדולר אחד בחודש. הדירה שנמצאת בטוקיו מכילה מטבח קטן, חדר שינה, שירותים ואפילו מדיח כלים. גודל הדירה 30 מטר. מרגיש קצת קלסטרופובי.

והיום נר ראשון של חנוכה, וזה לא אומר שאנחנו לא אוכלים כבר חודש סופגניות... שיהיה חג שמח לכולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully