וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן הצירים: מחוקקת ניו זילנדית רכבה באופניים לבית חולים לפני הלידה

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 13:08

ג'ולי אן ג'נטר, חברת המפלגה הירוקה ותומכת נלהבת בשימוש באופניים כאמצעי תחבורה, דיוושה לבית החולים ושעה לאחר מכן ילדה. "לא תכננתי לדווש בזמן הצירים, אבל זה מה שקרה בסופו של דבר", אמרה ג'נטר, שגם בלידה הקודמת שלה לפני שלוש שנים רכבה לבית החולים

חברת הפרלמנט ג'ולי אן גנטר רוכבת לבית חולים בזמן צירים, ניו זילנד, 28 בנובמבר 2021. פייסבוק, אתר רשמי
"לא תכננתי לדווש בזמן הצירים". ג'נטר רוכבת לבית החולים, הלילה/אתר רשמי, פייסבוק

חברת פרלמנט בניו זילנד רכבה היום (ראשון) באופניה לבית חולים בזמן שהייתה בצירים, וילדה כשעה מאוחר יותר. ג'ולי אן ג'נטר, חברת המפלגה הירוקה, עשתה זאת בעת לידתה הקודמת, לפני כשלוש שנים.

"לא תכננתי לדווש בזמן הצירים, אבל זה מה שקרה בסופו של דבר", כתבה ג'נטר בת ה-41, המשמשת דוברת המפלגה לענייני תחבורה, בפוסט בפייסבוק לאחר הלידה של בתה. ג'נטר, ילידת ארצות הברית, ידועה כתומכת נלהבת בשימוש באופניים כאמצעי תחבורה.

לדבריה, הצירים שלה "לא היו כל כך קשים" בעת שהיא ובן זוגה החליטו לדווש אל בית החולים והיא פרסמה תמונות שלהם מחניית בית החולים.

לפוליטיקאים בניו זילנד, שבה חיים חמישה מיליון איש, יש מוניטין של אנשים צנועים. ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן יצאה לחופשת לידה בזמן כהונתה, והביאה את בתה בגיל שלושה חודשים לפגישה באו"ם, בעודה מיניקה. היא הייתה בסך הכול למנהיגה השנייה בעולם שמביאה ילד לעולם בזמן כהונתה.

בבריטניה, חברת הפרלמנט סטלה קריזי מהלייבור, הביאה את בנה בן השלושה חודשים לבית הנבחרים בשבוע שעבר, אך בהמשך נאמר לה שאסור להכניס תינוקות לאולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully