וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: הרב קנייבסקי נפגש עם נציגי משרד הבריאות והורה לחסן ילדים נגד הקורונה

25.11.2021 / 20:11

בווידאו הנדיר שהגיע לוואלה! הרב קנייבסקי, ממנהיגי הציבור החרדי, אומר כי "צריך לחסן את הילדים", וכי הוא נותן ברכה לכל מי שמפחד. בעקבות אמירתו המשמעותית החלו ברשויות החרדיות ברחבי הארץ להיערך למבצע חיסונים לילדים בימי החנוכה. רה"מ בנט: "קריאה חשובה של הרב"

בווידאו:הרב קנייבסקי מורה לחסן ילדים לקורונה/מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות

הרב חיים קנייבסקי, ממנהיגי הציבור החרדי, הורה היום (חמישי) לחסן ילדים בני 11-5 נגד נגיף הקורונה, ובפגישה שנערכה עם רופאים בכירים בביתו אמר: "צריך לחסן את הילדים". בתיעוד וידאו נדיר שהגיע לוואלה! נראה נכדו, הרב יענקי קנייבסקי, שואל בנוכחות פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא ורופאים בכירים נוספים, על החיסון לילדים, "אנשים רוצים לשמוע מסבא, מתחילים לתת את החיסונים גם לילדים - האם אפשר לתת או צריך לתת?", והרב קנייבסקי השיב: "צריך".

בהמשך, הנכד של הרב הקשה: "מה אפשר לומר למי שמפחד, סבא נותן ברכה לכולם?" והרב עונה: "ברכה והצלחה". האמירה של הרב קנייבסקי היא משמעותית מאוד, ולאחר פרסומה היום - החלו ברשויות החרדיות ברחבי הארץ להיערך למבצע חיסונים לילדים בימי החנוכה, וגם מוסדות חינוך חרדים במגזר הליטאי הודיעו על מרתון חיסונים בימים הקרובים לאלפי ילדים במגזר החרדי.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום כי ההוראה של הרב, שסרים למרותו מאות אלפי בני המגזר החרדי בארץ ובעולם, היא "קריאה חשובה של הרב קנייבסקי", והוסיף אף הוא קריאה לציבור: "חסנו את הילדים".

הרב קנייבסקי מורה לחסן ילדים לקורונה. שוקי לרר, אתר רשמי
הפגישה בביתו של הרב קנייבסקי, היום/אתר רשמי, שוקי לרר

את ההוראה נתן הרב לאחר דיון מיוחד שנערך בביתו עם פרופ' זרקא, ראש צוות המומחים של "מגן ישראל" ומנהל מערך החדשנות ומכון המחקר של כללית פרופ' רן בליצר, ורופאו האישי של הרב ד"ר משולם הרט.

יועצי משרד הבריאות למגזר החרדי מני חדד ואבי בלומנטל, שיזמו את מפגש הרופאים עם המנהיג החרדי הבכיר, מסרו לוואלה! כי מדובר ב"הוראה דרמטית ששמה קץ לספקולציות ושמועות. מרגע ההכרעה של הרב פנו מאות מוסדות חינוך לבקש מבצעי חיסון מאורגנים. גם חלק מראשי הרשויות כבר פרסמו שיקיימו בימי החנוכה הפנינג לילדים לצד מתחמי חיסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully