וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 חודשים אחרי שנאכל על ידי הכלבה - האוגר חזר הביתה

1.12.2021 / 23:40

פאבלו, אוגר בן שנתיים, נעלם ביוני 2020 מבית משפחה בסקוטלנד שהאשימה את הכלבה שלהם שאכלה אותו. אלא שבתחילת החודש שעבר הוא הופיע לפתע לתדהמתם במטבח - רק כדי שהסיפור יסתיים עם סוף רע ביותר

משפחה המומה חגגה את "חזרתו מהמתים" של האוגר המשפחתי - 17 חודשים אחרי שכולם היו בטוחים שהוא נאכל על ידי הכלבה שלהם. אלספת' גולד, מלארקהול שבדרום לנקשייר, סקוטלנד, חשדה שהאוגר המשפחתי פאבלו נאכל על ידי לוסי, כלבת ספרינגר ספניאל, אחרי שלא מצאה אותו במשך חודשים. היא הניחה שהאוגר בן השנתיים מת, ואפילו זרקה את הכלוב שלו אחרי שנעלם ביוני 2020.

המשפחה נותרה בהלם כשפאבלו, חבול במקצת, הופיע לפתע בתחילת החודש שעבר בבית כאילו שום דבר לא קרה. על פי הדיווח של ה"דיילי רקורד" הוא נראה רץ במטבח המשפחתי, כשאף אחד לא האמין שלא שמעו ממנו לפני כן. אלספת' סיפרה שהיא מעולם לא שמעה על אוגר שנעלם לכל כך הרבה זמן ונמצא לאחר מכן בחיים והיא העריכה שהוא שרד מאכילת מזון הכלבים שהם השאירו במטבח עבור לוסי.

האוגר אחרי שחזר

הכלבה שזוכתה מאשמה

את הסיפור המדהים שלה היא שיתפה בפייסבוק ושאלה האם לאנשים יש כלוב שהיא יכולה לשאול. "אחרי שנה וחצי שהוא נעדר, פאבלו האוגר חזר. למישהו יש כלוב שאני יכולה לשאול כעת?" היא כתבה והפוסט שלה זכה לעשרות תגובות מחברייה שהיו בהלם שפאבלו חזר אחרי כל כך הרבה זמן. "אין מצב אלספת'. זה לא אמיתי, איך הוא שרד?", כתבה אחת, ושנייה הוסיפה: "פאבלו היה יותר שקט מעכבר במשך חודשים".

לרוע המזל, לסיפור אין סוף טוב. תשעה ימים אחרי שפאבלו חזר הביתה - הוא מת.

בשיחה עם הדיילי רקורד אלספת' סיפרה שפאבלו היה מתנת יום הולדת שקיבלה בתה בת ה-12 והוא היה אצלה כשנה עד שנעלם: "האשמתי את הכלבה שאכלה אותו. ואז ב-1 בנובמבר, 17 חודשים לאחר מכן, הבת שלי הייתה במטבח ב-10 בלילה, ופתאום היא רואה אותו, קצת חבול אבל בריא. פרסמתי קריאה בפייסבוק, השגנו כלוב והוא היה אצלנו לתשעה ימים נוספים, עד שחלה מאוד ומת. קשה להאמין, אבל זה סיפור שקרה לנו באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully