וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בן 30 איבד הכרה - ונפל למותו בים המלח

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 13:46

הגבר נסע יחד עם צעירה בת 23, שקיבלה טיפול רפואי במקום על ידי צוות מד"א. הסיבה להידרדרות הרכב בהר הייתה אירוע רפואי שחווה, וככל הנראה כלל פרכוסים. "ראינו רכב במים, ואזרחים שמבצעים פעולות החייאה בגבר שנלכד בתא הנהג", סיפרו החובשים

בווידאו: גבר בן 30 מת לאחר שהדרדר עם רכבו לים המלח/צילום: מד"א

נהג בן 30 נהרג היום (חמישי) כשנפל עם רכבו לים המלח. הגבר איבד הכרה והידרדר בהר, בעקבות אירוע רפואי שככל הנראה כלל פרכוסים. ברכב שהתה גם צעירה בת 23 שנפצעה קל ונזקקה לטיפול רפואי של צוותי מד"א שהגיעו למקום.

"הגענו למקום במהירות וראינו רכב בתוך המים, ואזרחים ומבצעים פעולות החייאה על גבר שחולץ לאחר שנלכד בתא הנהג", סיפרו חובשי מד"א עדן מילמן וגלעד רגב. "המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. צעירה בת 23 שהייתה גם היא בתוך הרכב לא נזקקה לפינוי לבית החולים".

נהג בן 30 נהרג בנפילה לים המלח, 25 בנובמבר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
"נלכד בתא הנהג". הרכב שנפל למים/אתר רשמי, ללא קרדיט

אתמול נהרג רוכב אופנוע כבן 30 כשהתנגש בהולך רגל ופגע בעץ ברחוב בן גוריון בטיילת בבת ים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו. יום קודם לכן נהרג רוכב אופנוע נוסף, צעיר בן 21 מהדרום, בהתנגשות עם רכב בצומת יהוד. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully