וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חודשי עבודות שירות לגננת שהורשעה בתקיפה של 4 פעוטות

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 9:59

בית משפט השלום בנצרת קבע כי לילך אמסלם, שתועדה מכה פעוטות בגן שבו עבדה כסייעת בעפולה, לא תרצה מאסר בפועל. הורי הפעוטות זועמים: "היא ריסקה לי את הילד, מאכזב שזה המסר שמעבירה מערכת המשפט"

בווידאו: 3 חודשי עבודות שירות לגננת שהורשעה בתקיפה של 4 פעוטות/מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך

בית משפט השלום בנצרת גזר הבוקר (חמישי) שלושה חודשי עבודות שירות על לילך אמסלם, שהורשעה על פי הודאתה בתקיפה של ארבעה פעוטות בגן שבו עבדה כסייעת בעפולה לפני כשנתיים וחצי.

הסייעת תועדה במצלמות הגן כשהיא מכה בראש הפעוטות, צובטת כמה מהם, מושכת להם בשיער ומושכת אותם מהיד. למרות זאת, השופטת דלית שרון-גרין קבעה כי לא תרצה מאסר בפועל.

הסייעת לילך אמסלם, סייעת בגן ילדים בעפולה שהורשעה בתקיפה, בבית המשפט בדיונים לעונשה 25 בנובמבר 2021. מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, אתר רשמי
לא תרצה מאסר בפועל. לילך אמסלם בבית המשפט/אתר רשמי, מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך

הורי הפעוטות שהותקפו על ידי אמסלם זעמו על גזר הדין. "אף אחד לא יכול להבין מה עבר עלינו מהרגע שהבנו מה שהיא עשתה. היא ריסקה לי את הילד", אמרה עדיה מנשקו, אמא לפעוט בגן. "ידעתי שלא יהיה עונש חמור, אבל שלושה חודשים של עבודות שירות? לזה לא ציפיתי. אני פשוט מאוכזבת ממערכת המשפט שזה המסר שהיא מעבירה הלאה, על מי שפוגעת בילדים".

יוסי חברה, מנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, תקף את ההחלטה: "קשה להגדיר את פסיקת בית המשפט כעונש, הסייעת הורשעה בתקיפות מזעזעות. לא הגיוני שבימים שמדברים על החמרת ענישה כלפי כל מי שפוגע בחסרי ישע, היום מי שהורשעה בתקיפה של פעוטות מקבלת שלושה חודשי עבודות שירות. זה מזעזע וזה חייב להשתנות. בושה למערכת המשפט והפרקליטות בצפון".

עוד בוואלה!

"הפכה ממגן לאויב": הוצגו הטיעונים לעונש הסייעת המתעללת מגן בעפולה

לכתבה המלאה

לפי עובדות כתב האישום, בהן אמסלם הודתה, באחת הפעמים הכתה את הפעוט "ר" בראשו בשעה שישב בכסא אוכל. במקרה אחר הרימה את הפעוט "א" תוך משיכה בשערו שהיה אסוף בקוקו, הושיבה אותו בכוח על הרצפה, אחזה באגרסיביות בסנטרו והסיטה ראשו.

בשני אירועים נוספים, משכה הנאשמת את ידה של הפעוטה "או", והרימה אותה כך באוויר מצד אחד של החדר למשנהו, וצבטה בלחיה של "אג", הרימה אותה תוך משיכה בידה והוליכה אותה באגרסיביות מצד אחד של החדר למשנהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully