וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפרסום בוואלה!: נתניהו ביטל את ביקורו בלונדון בו תכנן פגישות מדיניות

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 21:03

בלשכת ראש האופוזיציה מסרו כי הנסיעה בוטלה בשל "שיקולי לו"ז". זאת, לאחר שנתניהו תכנן חופשה פרטית בעיר הבירה עם רעייתו שרה, לרגל חתונה אליה הוזמנו, ובלשכתו ביקשו לתאם גם פגישות מדיניות עם שרים בממשלת בריטניה

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ביטל את ביקורו הפרטי בלונדון בסוף השבוע הקרוב. כפי שפורסם בוואלה!, נתניהו תכנן חופשה פרטית עם רעייתו שרה בבריטניה, לרגל חתונה שאליה בני הזוג הוזמנו בבירה, ובלשכת ראש האופוזיציה ביקשו לתאם גם פגישות מדיניות עם שרים בממשלת בריטניה. בלשכת נתניהו אישרו כי הנסיעה בוטלה, ואמרו כי הסיבה היא "שיקולי לו"ז".

בטרם הביטול, בלשכת נתניהו העבירו בין היתר פנייה למשרד החוץ הבריטי, בבקשה להיפגש עם שרת החוץ אליזבת תראס. כמו כן, נתניהו היה מעוניין להיפגש גם עם שר השיכון הבריטי מייקל גוב, לאחר שהאחרון ביקר בישראל באפריל האחרון, בשלהי כהונתו של נתניהו בראשות הממשלה.

בנימין נתניהו שרה נתניהו קוראים קורא ספר ספרים טיסה מטוס בריטניה ספטמבר 2015. אבי אוחיון, לע"מ, אתר רשמי
בני הזוג נתניהו/אתר רשמי, אבי אוחיון, לע"מ

באוגוסט האחרון נתניהו, שרה ובנם יאיר שהו במשך כשבועיים וחצי בהוואי, שם התארחו בלאנאי, האי הפרטי של המיליארדר האמריקאי לארי אליסון, חבר אישי של נתניהו ועד תביעה בתיק 2000. לפי דיווח ב"הארץ", אליסון אף הציע לנתניהו לכהן כדירקטור בתאגיד "אורקל" שבבעלותו, אך נתניהו סירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully