וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יטוס לחופשה בלונדון עם רעייתו - ומנסה לתאם גם פגישות מדיניות

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 17:14

ראש האופוזיציה ורעייתו יערכו ביקור פרטי בלונדון בסופ"ש הקרוב. לוואלה נודע כי בלשכתו מנסים לתאם לו גם פגישות עם שרת החוץ ושר השיכון של בריטניה במהלך הביקור. זו החופשה הפרטית השנייה של נתניהו מאז שעזב את תפקיד ראש הממשלה

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו יבקר עם רעייתו שרה בבריטניה בסוף השבוע הקרוב, כך נודע לוואלה!. מדובר בחופשה פרטית של בני הזוג, שבה ישתתף בין היתר בחתונה, אך לוואלה! נודע כי נתניהו ביקש לקיים גם מספר פגישות מדיניות במהלך שהותו בלונדון.

בין היתר, בלשכת ראש האופוזיציה העבירו פנייה למשרד החוץ הבריטי בבקשה להיפגש עם שרת החוץ, אליזבת תראס. כמו כן, נתניהו מעוניין להיפגש גם עם שר השיכון הבריטי, מייקל גוב. גוב ביקר בישראל באפריל האחרון, בשלהי כהונתו של נתניהו בראשות הממשלה, לביקור שעסק בנושא הקורונה.

נתניהו צפוי להגיע ללונדון אחרי ביקורו של הנשיא יצחק הרצוג, שמקיים בימים אלה ביקור מדיני ראשון בממלכה המאוחדת, ולפני ביקורו של שר החוץ יאיר לפיד - שאמור להגיע לבריטניה בשבוע הבא. לונדון היא אחד היעדים המועדפים על בני הזוג נתניהו לאורך השנים: כראש ממשלה נתניהו נהג לבקר בה בקביעות וגם קודם לכן, כראש אופוזיציה ושר האוצר.

בנימין נתניהו שרה נתניהו קוראים קורא ספר ספרים טיסה מטוס בריטניה ספטמבר 2015. אבי אוחיון, לע"מ, אתר רשמי
חופשה פרטית בלונדון. בנימין ושרה נתניהו/אתר רשמי, אבי אוחיון, לע"מ

לבני הזוג יש בעיר אנשי עסקים, חברים ומקורבים כמו פויו זבדלוביץ, זאק גרטלר, ג'ושוע ראו ועוד, וכפי שנחשף בתחקיר "ביביטורס" של העיתונאי רביב דרוקר, בעבר הם נהגו לממן את חלק מביקוריו של נתניהו בעיר.

זאת החופשה הפרטית השנייה של נתניהו בחו"ל מאז שעזב את תפקידו כראש הממשלה. באוגוסט האחרון הוא, רעייתו ובנו יאיר שהו במשך כשבועיים וחצי בהוואי, והתארחו בלאנאי, האי הפרטי של המיליארדר האמריקאי לארי אליסון, גם הוא חבר אישי של נתניהו וגם עד תביעה בתיק 2000. לפי דיווח ב"הארץ", אליסון אף הציע לנתניהו לכהן כדירקטור בתאגיד "אורקל" שבבעלותו, אך נתניהו סירב.

מלשכת ראש האופוזיציה לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully