וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צילם עשרות חיילות בעירום": הותר לפרסום שם הסא"ל החשוד בעבירות מין

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:31

בהמשך לחשיפת מעריב, הותר לפרסום כי הקצין שנעצר במסגרת חשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידיתו, הוא סא"ל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבה"ד 6. "בטחתי בו ושמתי את השירות הצבאי שלי בידיו, והוא בתמורה החריב לי אותו", כתבה חייל

בווידאו: הארכת מעצר לפרופ' אריה לוין החשוד בעבירות מין ב-10 מטופלות/צילום: ניב אהרונסון

בהמשך לחשיפת טל לב רם במעריב - הותר לפרסום כי הקצין שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידיתו, הוא סא"ל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבה"ד 6, שנעצר ב-9 בנובמבר 2021 בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות.

אחת מנפגעותיו, לכאורה, פרסמה היום (רביעי) פוסט באינסטגרם שהפך לוויראלי, ובו חשפה את סיפורה האישי. לטענתה הוא "בחר לצלם מעל 30 בנות בסתר במשך חמש שנים. אני אחת מהן. את השירות הצבאי שלי התחלתי בתור מ"כית בחיל הלוגיסטיקה והמשכתי כרל"שית מפקד מגמת נהיגה בבה"ד 6".

היא הוסיפה: "הוא היה עבורי יותר מאבא, הוא תמיד ידע להגיד את הדברים הנכונים בזמן הנכון, ידע איך להיות מפקד, חבר והיה הכי אמיתי וכן איתי, בדיעבד התגלה שהכול היה שקר. אני לא מסוגלת לשתוק, במיוחד כשמדובר בבן אדם בכיר במערכת כזו משמעותית. לפני חודש הוא בחר להכניס אותי לבידוד בבסיס בחדר שלו. למה בחדר שלו? אם אתם הייתם שואלים אותי, אז הייתי אומרת כי הוא כמו אבא שלי וכי הוא דואג לי, תשאלו אותי היום - אגיד לכם בדיוק למה".

לטענתה, "כשנכנסתי לחדר שלו נתקלתי במספר מטענים מחוברים לשקעים, וקיבלתי הוראה מפורשת ממנו לא להוציא אף אחד מהמטענים האלו. בדיעבד, התגלה שהכל היה מרושת מצלמות - מצלמה מול המיטה, מצלמה במקלחת, מצלמה בשירותים ועוד כל מיני מקומות שרק סוטי מין יכולים לחשוב עליהם. המצלמה שידרה אותי 24/7 מתלבשת, מתקלחת, מתנגבת, ישנה, ישר לטלפון של הסגן אלוף שלי, שתוך כדי מנהל איתי שיחות האם נעים לי להתקלח במקלחת שלו".

לבסוף, אמרה: "זה רק הסיפור שלי, בנוסף אליי יש עוד בנות עם סיפורים שונים של פריצה לטלפון האישי, צילומים במגורי בנות ועוד. בטחתי בו ושמתי את השירות הצבאי שלי בידיו, והוא בתמורה החריב לי אותו".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully