וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלאת שכר החיילים וסטטיק ובן אל בינלאומיים | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 14:06

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

מבזק וואלה! תיקתקנו/מערכת וואלה!

חיסון ילדים: מבצע חיסון הילדים נגד קורונה יוצא לדרך. אלפי ילדים בני 11-5 צפויים להגיע יחד עם הוריהם כדי להתחסן מפני הנגיף. היעד שהציב ראש הממשלה - חיסון של 50% מהילדים עד סוף דצמבר.

העלאת שכר בצה"ל: חיילים יקרים שלנו, יש לנו בשורה משמחת בשבילכם: השכר שלכם עולה!. שכר חיילי החובה יעלה ב-50% מתחילת 2022. שר האוצר ליברמן ושר הביטחון גנץ סיכמו כי המשכורות יעלו בתיאום עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי. ההחלטה מגיעה לאחר ביקורת ציבורית נוקבת על כך שבמערכת הביטחון נותנים קדימות להגדלת פנסיות תקציביות של אנשי הקבע ולא מטפלים בנושא שכר חיילי החובה שלא עודכן כבר שש שנים. מגיע לכם ממש. אוהבים אתכם ותודה.

סטטיק ובן אל בינלאומיים: אז יש אופק אחרי חנוכה. אחרי חודשים של עבודה מפרכת בהכנות לפסטיגל ובהופעות, סטטיק ובן אל יטוסו ללוס אנג'לס לנסות ולהצית את הקריירה שלהם שנמצאת ב"הולד" בחודשים האחרונים אחרי שהוציאו את השיר החדש שלהם "Bella". מחזיקים לכם אצבעות.

תולעת בראש: הסיפור הבא מוכיח ש"אתה מה שאתה אוכל", ולהרבה שנים. גבר בן 38 שנדבק בתולעת טפילית לאחר שככל הנראה אכל מזון לא נקי, סחב אותה איתו 20 שנה עד שהיא החליטה לשבש את דעתו. הגבר נלקח לבית החולים לאחר שחווה פרכוסים ולאחר סריקות במוחו נחשף כי מוחו הפך לבית גידול לתולעים. למרבה המזל המטופל נוקה מהתולעים הטפיליות ושלוש שנים לאחר מכן נותר נקי מהתקפים.

שטרות באוויר: זוכרים את המשפט הכסף לא נופל מהשמיים? אז זהו, שכן. כאילו בערך. שקים של כסף נפלו מרכב משוריין בהיי וויי בדרום קליפורניה והנהגים בכביש נדהמו לראות שטרות של כסף מזומן מכסים את הנתיבים. רבים מהם עצרו את המכוניות ויצאו לאסוף את הכסף. המשטרה בקליפורניה ציינה שיש ברשותה סרטונים רבים מהזירה וקראה לנהגים להחזיר את הכסף. הייתם מחזירים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully