וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחים טוענים: מאבטחיו של ראש אמ"ן הבחינו בגניבת הרכב מחניית ביתו ולא מנעו זאת

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 11:46

שכנתו של אהרון חליוה טוענת כי מאבטחיו שנכחו במקום הבחינו במהומה שנוצרה סביב הגעת רעולי הפנים, שגנבו את רכבה של רעיית האלוף בשבוע שעבר, ומסיבה לא ברורה לא התערבו בנעשה ומנעו את הגניבה. דובר צה"ל: "הטענות לא מוכרות"

אהרון חליוה בהלווית רוני דניאל, בית העלמין קריית שאול. ראובן קסטרו
אלוף חליוה/ראובן קסטרו

שכניו של ראש אמ"ן, אהרון חליוה, טוענים כי מאבטחיו הבחינו בגניבת רכבה של רעייתו מביתם בשבוע שעבר אך לא מנעו זאת. מפרטים שהועברו לידי וואלה! עולה, כי שכנים שהו בחנייה בזמן גניבת הרכב האזרחי של רעיית ראש אמ"ן. עוד נטען, כי אחת השכנות שהבחינה בגנבים רעולי הפנים עם מסיכות סקי, החלה לצרוח בבהלה אך הגנבים לא נרתעו.

באזור מגוריו של חליוה עלתה טענה כי מאבטחים שנכחו במקום הבחינו במהומה שנוצרה סביב הגעת רעולי הפנים ומסיבה לא ברורה לא התערבו בנעשה. בהתאם לכך הועלו תהיות סביב רמת האבטחה של האלוף וסביבתו הקרובה.

ראש אגף המודיעין בצה"ל, אלוף אהרון חליוה, מוגדר כאישיות מאובטחת. בשל הרגישות הנלווית לתפקיד, האלוף חליוה וסביבת ביתו מאובטחים 24/7 באחריות היחידה לאבטחת אישים של המטה הכללי המוגדרת כיחידה מובחרת וכוללת משרתי קבע, חיילי סדיר וחיילי מילואים.

שאלות בנושא האחריות לרמת ואיכות האבטחה הועברו לדובר צה"ל לאחר סיום התחקיר הראשוני, אך בדובר צה"ל בחרו שלא להרחיב בתגובה: "טענות הכתב כי המאבטחים שאבטחו את הבית בעת האירוע ראו את המתרחש ולא פעלו- לא מוכרות".

בשבוע שעבר, חניון הבית של האלוף נפרץ, ורכבה האישי של רעייתו נגנב. זהו חלק מגל גניבות בשכונת מגוריו, על רקע פלילי. גורמי צבא הבהירו כי לא נגרם נזק ביטחוני וכי יחד עם רכב המשפחה, נגנבו עוד מכוניות רבות - הגניבה לא הייתה מכוונת כלפי חליוה או משפחתו באופן ספציפי.

אירוע זה מצטרף לפרשת הריגול החמורה בביתו של שר הביטחון בני גנץ לאחר שהשב"כ חשף את הכוונות של עובד ניקיון שעבר אבחון ביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully