וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האבטחה הכבדה: רכב משפחתי של ראש אמ"ן נגנב

עודכן לאחרונה: 19.11.2021 / 7:14

חניון הבית של האלוף נפרץ ולצד מכוניות רבות, נגנב גם רכבה של רעייתו. אין גוף שלקח אחריות על תחום אבטחת רכבי המשפחה של האלופים, מתוקף היותם אישיות מאובטחת. דובר צה"ל: "האירוע יתוחקר על ידי גורמי הביטחון"

על אף האבטחה, רכב משפחתי של ראש אגן המודיעין, אלוף אהרון חליוה, נגנב מחניון ביתו השבוע. עד כה לא ברור מי נושא באחריות לאבטחה על רכבו.

חניון הבית של האלוף נפרץ, ורכבה האישי של רעייתו נגנב. זהו חלק מגל גניבות בשכונת מגוריו, על רקע פלילי. אין גוף שלקח אחריות על תחום אבטחת רכבי המשפחה של האלופים, מתוקף היותם אישיות מאובטחת. גורמי צבא הבהירו כי לא נגרם נזק ביטחוני וכי יחד עם רכב המשפחה, נגנבו עוד מכוניות רבות - הגניבה לא הייתה מכוונת כלפי חליוה או משפחתו באופן ספציפי.

אהרון חליוה בהלווית רוני דניאל, בית העלמין קריית שאול. ראובן קסטרו
אלוף חליוה/ראובן קסטרו

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך השבוע אירעה פריצה לחניון מבנה המגורים של ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה. במהלך הפריצה נגנב רכב פרטי של משפחת האלוף. האירוע יתוחקר על ידי גורמי הביטחון".

ראש אגף המודיעין מוגדר כאישיות מאובטחת, ומכאן שיש לאבטח את הסביבה הקרובה שלו כמו גם את ביתו. גורמי צבא אמרו כי מי שאמור לאבטח את ראש אמ"ן זו היחידה לאבטחת אישים של המטה הכללי שכוללת משרתי קבע, חיילי סדיר וחיילי מילואים. עד כה לא ברור מה אומר הנוהל לגבי אבטחת כלי הרכב של בני המשפחה כולל הכניסה אל מקום המגורים והאם היחידה לאבטחת אישים של צה"ל אחראית לכך או חברה אזרחית. טרם התקבלה תגובת דובר צה"ל בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully