וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במשטרה: חושדים שהיורה בסורוקה נמלט לשטחים, מנהלים מצוד

עודכן לאחרונה: 20.11.2021 / 3:18

גורמים במחוז דרום אישרו כי הם יודעים את זהות היורה בקטטה בין החמולות, שפרצה בבית החולים בבאר שבע. הם הדגישו שהחקירה ממשיכה על אף שביהמ"ש שחרר את העצורים. "היה צריך לתת לנו עוד כמה ימים לחקור. מתכוונים להגיש נגדם כתב אישום". במקביל, ירי נשמע הערב שוב בעיר

בווידאו: תיעוד הקטטה בפתח בית החולים סורוקה/צילום: מצלמות אבטחה

החשוד בירי בבית החולים סורוקה בבאר שבע נמלט ככל הנראה לשטחים - כך אמרו היום (שישי) לוואלה! גורמים במחוז דרום של המשטרה. הם הדגישו כי זהותו ידועה וכי מתנהל אחריו מצוד.

הגורמים הדגישו כי החקירה ממשיכה להתנהל למרות שבית המשפט שחרר את המעורבים בקטטה. "בית המשפט היה צריך לתת עוד כמה ימים לחקור. החקירה מורכבת, ויהיו עוד עצורים", אמרו. "החשודים לא משתפים פעולה. לא הגשנו ערעור על שחרורם כי המחוזי היה מאריך ביומיים עד יום ראשון, אז העדפנו להמשיך לחקור". הם ציינו כי בכוונתם להגיש כתבי אישום נגד החשודים.

במקביל, נעצרו בשעות הערב חמישה חשודים במעורבות בירי בעיר העתיקה בבאר שבע, שנשמע בשעות הערב. המשטרה עצרה חשוד שנראה נמלט מהמקום ברגל, ולאחר מכן, בתום מרדף אחר שני כלי רכב, עצרה ארבעה נוספים. החשודים, תושבי הפזורה, נלקחו לחקירה. בתקרית לא דווח על נזק ברכוש או בנפש.

עוברי אורח בקטטה בפתח בית החולים סורוקה, שניים נפצעו. דוברות משטרת ישראל
עוברי אורח בקטטה ההמונית ביום ראשון/דוברות משטרת ישראל

הקטטה ההמונית שפרצה ביום ראשון בין המשפחות טלאלקה ואלקסאסי בבית החולים סורוקה בבאר שבע ונמשכה במשך כשעה. צעירים נצפו מיידים אבנים ומכים אחד את השני, ואף נשמע קול יריות סמוך לניידת אכיפה עירונית.

ארבעה נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי, שניים נפצעו מדקירות ושניים מחבלות. המשטרה עצרה 19 חשודים ופתחה בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully