וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציע שיעור פרטי - ותקף": מורה מאשקלון מואשם במעשים מגונים בתלמידו בן ה-15

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 18:23

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד דרור לוי, בן 60, המנהל מגמת אומנות לבישול בתיכון בעיר. על פי האישום, הוא פנה לתלמיד והציע לו להכין יחד מאפה תימני מסורתי. הוא מואשם כי במהלך הכנת המתכון, ביצע בו מעשים מגונים

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד דרור לוי, מורה בן 60 מאשקלון, בגין ביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי תלמידו בן ה-15. על פי כתב האישום, התלמיד למד במגמת אומנות לבישול במרכז הטכנולוגי "אמית" בעיר, מגמה אותה מנהל לוי.

על פי האישום, הנאשם פנה בבית הספר אל המתלונן והציע לו להכין בשיעור פרטני עמו מאפה תימני מסורתי, וכן לחגוג יחד "חג של תימנים", ובן ה-15 נענה להצעתו. לפני עשרה ימים הגיע הקטין לבניין המגמה לשיעור הפרטני, כשהוא מצויד במתכון למאפה שקיבל מאמו. סמוך להגעתו, המורה לחץ את ידו של התלמיד, תוך שהוא מסמן ומסביר לו שהוא מעוניין לקיים עמו מגע מיני, על פי האישום.

דרור לוי. באדיבות כאן דרום, אתר רשמי
דרור לוי/אתר רשמי, באדיבות כאן דרום

מכתב האישום עולה, כי הנאשם והקטין נכנסו לאולם המגמה, ושם במהלך הכנת המתכון, הציע הנאשם לקטין הצעות בעלות אופי מיני וביצע בו מעשים מגונים. בהמשך, הזמין הנאשם את הקטין למחסן לסדר מדפים וגם שם ביצע בו מעשים מגונים. הקטין ניסה לחמוק מהנאשם ולצאת מהמחסן, דחף את הנאשם בבטנו ואף הכה אותו באיבר מינו, אך הנאשם המשיך במעשיו. הקטין יצא נסער מהמחסן ולאחר מכן ניגש לחבר וסיפר לו את שקרה, תוך שהוא בוכה בבית הספר.

עוד עולה מכתב האישום, כי לוי אמר לתלמיד בבית הספר אמירות בעלות אופי מיני גם לפני המפגש הפרטני ובמהלך שנת הלימודים. כתב האישום מייחס לו ביצוע עבירות מין בידי אחראי או חסר ישע (מעשים מגונים) והטרדה מינית. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully