וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתבכות באיסטנבול ושובו של הארי פוטר | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 13:38

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: הקמפיין שיסייע לשחרר את הזוג ממעצר בטורקיה ובריכת האינסוף הגבוהה בעולם - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות 17.11.21/צילום: רויטרס, אגד וצלמי וואלה!

אני ירדן ויזל ואנחנו בוואלה! מתקתקים

ההסתבכות באינסטנבול
נטלי ומורדי אוקנין, שנעצרו בשבוע שעבר בטורקיה בחשד לריגול לאחר שצילמו את מעונו של ארדואן עדיין בכלא. זוג הישראלים טוענים כי העובדה שתמונותיהם הופיעו על גבי אלפי מודעות פרסומיות של אגד מוכיחה כי אינם שייכים לארגון ביון. אתמול, ערער עורך דינם על ההחלטה להאריך את מעצרם.

בני סלע
שנתיים מאסר נוספות לבני סלע, שביצע מעשה מגונה בפני סוהרת. בית משפט גזר עליו בנוסף לפצות את הסוהרת ב-5,000 שקלים. סלע הורשע בשנת 2000 בעבירות מין ונידון ל-35 שנות מאסר, העונש החמור ביותר שהוטל עד אז על עבריין מין במדינת ישראל. בשנת 2006 הצליח לברוח מהמשטרה ונלכד כעבור שבועיים בעקבות מצוד נרחב, ונידון לארבע שנות מאסר נוספות.

חזרתו של הארי פוטר
בשורה למעריצי הארי פוטר. שלישיית כוכבי הארי פוטר, יתאחדו בספיישל מיוחד לרגל חגיגות 20 שנה לסרט הראשון בסדרה. הספיישל ישודר בינואר בשירות הסטרימינג של אייץ' בי או וייקרא "החזרה להוגוורטס". לא יכולה לחכות

בריכת האינפיניטי
אל האין סוף ומעבר לו. תכירו את בריכת האינסוף הגבוהה בעולם שנחנכה בימים אלו מעל קו הרקיע של דובאי. במתחם הבריכה יש מעלית ייעודית מסעדת שף יוקרתית ואפשרות לקבלת פנים. הבריכה, עוטפת את המרחב שבו היא מצויה ב-360 מעלות וממוקמת בגובה של 200 מטר מעל פני הקרקע, בקומה ה-50 (מתוך 52) של "מגדל הדקל" באי הדקלים שבדובאי.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully