וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוסנים בחיסון הרוסי לקורונה יוכלו להיכנס לישראל בכפוף לבדיקה סרולוגית

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 11:27

ישראל הודיעה כי תכיר בחיסון ה"ספוטניק" וכי תאפשר כניסת תיירים המחוסנים בו החל מתחילת החודש, בכפוף לבדיקת נוגדנים. זהו החיסון השביעי שמוכר על ידי משרד הבריאות יחד עם חיסוני פייזר, מודרנה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, אסטרהזניקה, סינובאק וסינופארם

ישראל הודיעה היום (שני) כי היא מכירה רשמית בחיסון הרוסי נגד קורונה, ספוטניק, וכי היא תאפשר לתיירים שהתחסנו בו להיכנס ארצה בכפוף לבדיקה סרולוגית. זאת, החל מה-1 בדצמבר.

האישור מגיע כשבועיים לאחר פתיחת השערים המחודשת לתיירים המחוסנים בחיסונים המוכרים על ידי ארגון הבריאות העולמי. עד כה, אושרה כניסה לתיירים שהתחסנו במנות של חברות פייזר, מודרנה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, אסטרהזניקה, סינובאק וסינופארם. אולם, בהחלטה משותפת של ראש הממשלה נפתלי בנט יחד עם שר הבריאות ניצן הורוביץ ושר התיירות יואל רזבוזוב, הוחלט להסיר את ההגבלות על התיירים שהתחסנו בחיסון הרוסי, לאור הצלחת מבצע חיסוני הבוסטר והירידה בתחלואה בגל הנוכחי.

רה"מ בנט ונשיא רוסיה פוטין בסוצ'י
22.10.21. לשכת העיתונות הממשלתית
מחווה לנשיא. בנט ופוטין בסוצ'י, אוקטובר/לשכת העיתונות הממשלתית

בחודש שעבר ביקר בנט בסוצ'י ונפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין, בפגישתם הרשמית הראשונה מאז נכנס לתפקיד ראש הממשלה. על פי הערכות, בנט רצה להתחיל את יחסי העבודה עם פוטין "ברגל ימין" וחיפש מחוות שהוא יכול לתת לו. הכרה ישראלית בחיסוני ה"ספוטניק" הרוסיים עבור כניסה של תיירים רוסים לישראל היא דוגמא אחת לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully