וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות נקע בגב: המלכה אליזבת לא תשתתף בטקס יום הזיכרון

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 13:00

הארמון מסר כי מלכת בריטניה בת ה-95 לא תופיע באירוע הציבורי הראשון שלה מאז שהרופאים המליצו לה לנוח בחודש שעבר. לפי ההודעה, אין קשר בין פציעתה בגב לבין המחלה הלא מוגדרת שממנה היא סובלת

בווידאו: המלכה אליזבת הולכת עם מקל/צילום: רויטרס

אליזבת מלכת בריטניה לא תשתתף היום (ראשון) בטקס יום הזיכרון בשל נקע בגבה - כך נמסר מארמון בקינגהאם. "הוד מלכותה מאוכזבת מכך שהיא תחמיץ את הטקס", נמסר מהארמון בהצהרה. הטקס השנתי באנדרטת הזיכרון של לונדון היה אמור להיות ההופעה הפומבית הראשונה של המלכה בת ה-95 מאז שהומלץ לה לנוח לאחר לילה בבית החולים בחודש שעבר.

הידיעה שהמלכה לא תשתתף בטקס במרכז לונדון, אירוע שבעיניה הוא אחד החשובים ביותר השנה, צפויה להגביר את החשש סביב בריאותה לאחר שלא נראתה בציבור למשך הזמן הארוך ביותר בשנות מלכותה. מקור בארמון אמר כי הנקע בגבה לא קשור למחלה הלא ידועה שלה. המקור אמר שזה צירוף מקרים "מצער ביותר". הוא אמר שהמלכה מקווה להמשיך כמתוכנן את לוח הזמנים הרשמי שלה בשבוע הבא.

המלכה אליזבת בטקס בווסטמינסטר בלונדון, בריטניה, 12 באוקטובר 2021. רויטרס
הזמן הארוך ביותר שלא נראתה בציבור. המלכה אליזבת/רויטרס

המלכה, המונרך המבוגר והוותיק ביותר בעולם, החמיצה אירועים כמו ועידת האקלים בגלזגו, שנחתמה אתמול, ואירוע שנערך אתמול לזכר קורבנות מלחמותיה של בריטניה מאז שנכנסה לבית החולים ל"בדיקות ראשוניות".

משפחת המלוכה מצטרפת מדי שנה לבכירים בממשלה ובצבא ולווטרנים כדי להנציח את קורבנות המלחמות בהנחת זרים באנדרטה המרכזית בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully