וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעצת רופאיה: המלכה אליזבת ביטלה ביקור בצפון אירלנד

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 17:04

ארמון בקינגהאם לא פירט מה מצבה הרופאי של המלכה בת ה-95, אך ציין כי היא "במצב רוח טוב" ומצפה לבקר בעתיד בפרובינציה הבריטית. מקור המעורה בנושא אמר כי היא לא נדבקה בקורונה. בשבוע שעבר היא נצפתה עם מקל הליכה, אך היא סירבה לקבל תואר "מבוגר השנה" ממגזין

המלכה אליזבת בטקס בווסטמיניסטר, לונדון, בריטניה, 12 באוקטובר 2021. רויטרס
טוענת שהיא "צעירה בנפשה". המלכה אליזבת עם מקל הליכה, בשבוע שעבר/רויטרס

אליזבת מלכת בריטניה החליטה היום (רביעי) לנוח בימים הקרובים בעצת רופאיה וביטלה ביקור מתוכנן בצפון אירלנד - כך הודיע ארמון בקינגהאם, שלא פירט את הנסיבות הרפואיות, אך ציין כי המלכה בת ה-95 "במצב רוח טוב" ומצפה לבקר בצפון אירלנד בעתיד. אליזבת, המונרך הוותיק בעולם, הייתה אמורה לקיים סדרת מפגשים היום ומחר, ומהארמון נמסר שהיא "מאוכזבת" ושולחת "ברכות חמור" לתושבי הפרובינציה הבריטית.

מקור המעורה במצב אמר כי החלטתה להישאר בארמון ווינדזור, הטירה המאוישת העתיקה בעולם, אינה קשורה לנגיף הקורונה. בשבוע שעבר נצפתה אליזבת עם מקל הליכה, אך השבוע היא דחתה ניסיון של מגזין לתת לה את התואר "מבוגר השנה. היא אמרה שהיא חשה "צעירה מדי" בלבה.

אליזבת מולכת על בריטניה במשך כשבעה עשורים. היא הייתה בת 25 כשירשה את אביה ב-6 בפברואר 1952 בעקבות מותו. היא הפכה סמל ליציבות עבור הבריטים והרחיבה את הפופולריות של המלוכה חרף השינויים הפוליטיים, החברתיים והתרבותיים בממלכה. היא זוכה לכבוד רב מבית ובעולם, אפילו מצד רפובליקנים הרוצים לבטל את המוסד העתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully