וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרה גופתו של המטייל ינאי רימון שנעדר במקסיקו

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 22:26

משפחתו של הצעיר בן ב-25 משדרות, הודיעה כי נמצא ללא רוח חיים מאז שנעדר מיום חמישי לאחר שלפי החשש נפל ונסחף במפל. המשפחה: "מודים לחבריו של ינאי, שמיד פתחו בחיפושים והבטיחו לא לחזור בלעדיו. הם לא הרפו מהאמונה כי יימצא חי, ליבנו יוצא אליהם"

גופתו של ינאי רימון, הצעיר הישראלי שנעדר במקסיקו, אותרה היום (שבת) - כך הודיעה משפחתו. זאת, לאחר שמיום חמישי הופעלו חיפושים נרחבים במטרה לאתרו.

בהודעת המשפחה נמסר כי "משפחת רימון מודיעה ביגון כבד מנשוא כי ינאי אהובם, נמצא ללא רוח חיים בשעות האחרונות במקסיקו. ינאי, בן 25 במותו, הוא השני בין ארבעת ילדיהם של נירית ודורי רימון, משדרות. ינאי נעדר מאז ליל רביעי, בנובמבר, 23:00 שעון ישראל, אז החליק אל מי הנהר שגעשו באזור צר וקניוני בו טייל עם חבריו בגבול מקסיקו-גוואטמלה".

ינאי רימון, הצעיר בן ה-21 משדרות שנסחף בנהר במקסיקו. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
המשפחה הפעילה חדר מצב בשדרות. הנעדר, ינאי רימון/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

במשרד החוץ הוציאו הודעה רשמית בה נמסר כי "גופתו של ינאי רימון נמצאה לאחר יומיים של חיפושים באיזור נפילתו לנהר. קונסול ישראל במקסיקו, שמואל איתן, בשיתוף עם חברת הביטוח "פספורט קארד" וחברת "מגנוס איתור וחילוץ" ניהלו את החיפושים בשיתוף כוחות מקומיים. הודעה נמסרה למשפחתו. משרד החוץ ושגרירות ישראל במקסיקו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה".

החיפושים אחר ינאי רימון שגופתו נמצאה במקסיקו
13.11.21. מאגנוס חילוץ, אתר רשמי
החיפושים אחר ינאי רימון/אתר רשמי, מאגנוס חילוץ

משפחת רימון הודתה לאלו שהשתתפו בחיפושים אחר ינאי, ובראשם חבריו. "המשפחה אסירת תודה לחבריו של ינאי, חברים לחיים, חברי נפש, שמיד פתחו בחיפושים והבטיחו - לא חוזרים בלי ינאי. ליבנו יוצא אליהם ואל שורת החברים הארוכה שהצטרפה אליהם ולילות כימים לא פסקו מהנסיונות לאתר את ינאי, לא הרפו מהאמונה כי יימצא חי וישוב אליהם".

במשפחה הודו ליתר הגופים שסייעו בחיפושים. "מודים לאנשי הקהילה היהודית המיוחדת במינה של מקסיקו ויחידת 'קדנה' בניהולו של בני לניאדו, תודה ליגיל שוהם, לבית חב"ד ולכוחות החילוץ וההצלה המקומיים, תודה גם לצוותי החיפוש המקצועיים של חברת הביטוח פספורט, לחיליק מגנוס ולאנשי משרד החוץ שתמכו בחיפושים לאורך כל הדרך. תודה מעומק הלב לכל מי שהתגייס לסייע בארץ ובחו"ל"

החיפושים אחר ינאי רימון שגופתו נמצאה במקסיקו
13.11.21. מאגנוס חילוץ, אתר רשמי
החיפושים אחר ינאי רימון/אתר רשמי, מאגנוס חילוץ
החיפושים אחר ינאי רימון שגופתו נמצאה במקסיקו
13.11.21. מאגנוס חילוץ, אתר רשמי
החיפושים אחר ינאי רימון/אתר רשמי, מאגנוס חילוץ

ינאי רימון, בן 25, נעדר במקסיקו מאז יום חמישי, ועלה החשש שנפל ונסחף במפל באזור העיירה לאס נובס. מרקוביץ', חבר של המשפחה, סיפר אתמול כי ינאי, ששירת ביחידת דובדבן, יצא עם חבריו לטיול אחרי צבא. "כל רגע מבחינתנו הוא קריטי", אמר בעיצומם של החיפושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully