וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשו החיפושים אחר הישראלי שנסחף בנהר במקסיקו: "מקווים לסוף טוב"

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 13:24

ינאי רימון, בן 25 משדרות, נעדר מאז אתמול לאחר שלפי החשש נפל ונסחף במפל. החיפושים אחריו ממשיכים היום בעזרת צוותים מקצועיים, מתנדבים והחברים שהיו עם הצעיר. חבר המשפחה: "פועלים בכל החזיתות, רוצים לנצל את שעות היום"

החיפושים אחר ינאי רימון, הצעיר הישראלי שנעדר במקסיקו, ממשיכים היום (שישי). אתמול רוב השטחים הנגישים נסרקו ביסודיות ועד כה לא עלו ממצאים.

בשטח פועלים כמה צוותים, בהם המשמר האזרחי, מכבי אש, חברת מגנוס לאיתור וחילוץ ומתנדבים שגרים באזור. הצוותים פועלים בתיאום עם משרד החוץ ויחידת החילוץ של הקהילה היהודית במקסיקו. משפחת רימון מפעילה חדר מצב בשדרות יחד עם חבריהם ושכניהם, שהדגישו כי לא נדרש כרגע סיוע או תרומות.

ינאי רימון, הצעיר בן ה-21 משדרות שנסחף בנהר במקסיקו. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ינאי רימון/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בני מרקוביץ', חבר המשפחה ואביו של חבר של ינאי שיצא איתו לטיול, אמר לוואלה! כי "אנחנו פועלים בכל החזיתות בתיאום עם משרד החוץ וחברת מגנוס". מרקוביץ' אמר כי הם מחפשים פתרון שיביא את הצוות לאזור במהירות כדי להרוויח שעות אור בחיפושים. "הבן שלי נמצא במקום והוא עסוק עם חבריו בפעילות כדי למצוא את ינאי. אנחנו בתקווה שנמצא אותו, יש מקום ספציפי שהחיפוש בו לא מוצה במלואו ואנחנו כולם מתפללים מקווים ומאמינים שיהיה סוף טוב", סיכם.

ינאי רימון, בן 25, נעדר במקסיקו מאז אתמול, ועלה החשש שנפל ונסחף במפל באזור העיירה לאס נובס. דני מרקוביץ', חבר של המשפחה, סיפר כי ינאי, ששירת ביחידת דובדבן, יצא עם חבריו לטיול אחרי צבא. "כל רגע מבחינתנו הוא קריטי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully