וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסון ילדים והפוסט המרגש של בלה חדיד | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:14

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: מבצע החיסון לילדים ולמה בלה חדיד - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

משרד הבריאות אישר אתמול (רביעי) את החיסון נגד נגיף קורונה לילדים בני 11-5 ברוב מוחץ. המבצע צפוי להתחיל בתוך כמה שבועות, עם הגעת החיסונים לישראל. עוד נאמר כי לא תהיה כפייה וכי ההחלטה אם לתת את החיסון תהיה של המשפחות בלבד.

קצין בכיר בצה"ל, בדרגת סגן אלוף, נעצר השבוע בחשד שפגע בפרטיות חיילות ונשות קבע שמשרתות ביחידתו במשך תקופה ארוכה. ככל הנראה הוא תיעד בסתר חיילות במגורים ואסף תמונות אינטימיות שלהן. ברכבו נמצא ציוד אלקטרוני ועדויות שקושרות אותו למעשה. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של חיילת.

בלה חדיד, אחת מדוגמניות העל הכי מבוקשות בעולם, העלתה פוסט חשוף ומרגש והודתה שהיא בוכה כמעט כל יום ונמצאת במצב רגשי ירוד. בפוסט היא שיתפה סדרת תמונות שלה בוכה מאירועים שונים. זאת לא פעם ראשונה שחדיד מספרת על התמודדותה עם דיכאונות וחרדות. היא סיימה את הפוסט שלה במילות תודה לעוקבים, וכתבה: "אני לא יודעת למה, אבל זה מרגיש קשה יותר ויותר לשתף פה את האמת שלי. תודה שראיתם אותי, תודה שהקשבתם. אני אוהבת אתכם".

דמיינו לעצמכם שאתם יושבים בבית קפה, נהנים מהאווירה, אוכלים מאפה טעים, שותים אספרסו חם - אבל במקום רצפה, הרגליים שלכם בתוך בריכת דגים. בפוסט שפורסם אתמול ברשת מסתבר שיש בית קפה כזה בתאילנד. מה אתם חושבים? קטע מגניב או התעללות בדגים? לי קצת עצוב בשביל הדגים.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully