וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקר אותה בגב כשהתפללה בסלון": תושב בית שמש מואשם ברצח אמו

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 13:14

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שמעון שטרן, בגין רצח אמו תמרה מסאנדילוב לפני כשלושה שבועות: "דקר אותה פעמים רבות, גם אחרי שנפלה על הרצפה ודיממה". הנאשם מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי, וטרם נקבע אם הוא כשיר לעמוד לדין

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד שמעון שטרן, תושב בית שמש, בגין רצח אמו, תמרה מסאנדילוב, בביתה בעיר לפני כשלושה שבועות. שטרן מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי לצורך הסתכלות, וטרם אם נקבע אם הוא כשיר לעמוד לדין. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

התקרית התרחשה בסוף חודש אוקטובר. "בשעות הבוקר, בזמן שמסאנדילוב התפללה בסלון ביתה, התקרב אליה בנה עם סכין שלקח מהמטבח, ודקר אותה בגבה ובגופה", נכתב בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גליקסברג-בניטה. "שטרן המשיך לדקור את אימו פעמים רבות, גם כאשר נפלה על הרצפה ודיממה. בעת הרצח היה בסלון אחיו הקטין של שטרן, ואחיותיו שהו בדירה וקראו למשטרה".

זירת הרצח ברחוב הרב ישראל גרוסמן בבית שמש  22 באוקטבור 2021. שלו שלום, TPS
זירת הרצח בבית שמש, לפני שלושה שבועות/TPS, שלו שלום

משה הלל, חובש של ארגון מד"א שהגיע לזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו אישה בשנות החמישים לחייה, מחוסרת הכרה ועם סימני אלימות קשים. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

שטרן, שעבר לגור עם אמו בבית שמש כמה חודשים לפני כן, נעצר בזירה כשבגדיו מגואלים בדם. הנרצחת היא אם לתשעה, והייתה אמורה להוביל את בתה לחופה בשבוע שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully