וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שניצלה מפדופיל בזכות הטיקטוק והאמנים שלמדו לקח מטראוויס סקוט | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 14:51

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: רמי לוי מאבד את בוועדת הכלכלה ואיך הטיקטוק הציל בת 16 מידי פדופיל/צילום: ערוץ הכנסת, רויטרס וצלמי וואלה!

במהלך דיון ועדת הכלכלה הבוקר (רביעי) על רקע התייקרות מוצרי צריכה שונים ולאחר הפשיטה אתמול על משרדי שופרסל ושטראוס בגלל חשד לתיאום מחירים, הוצא רמי לוי, הבעלים של רשת שיווק השיקמה, לאחר שהתפרץ על אחד מהדוברים. יו"ר הועדה החליט להוציא אותו לאחר שטען כי הוא מדבר בצורה לא מכובדת לחברי הועדה.

25 שנה אחרי רצח המזעזע של הנער אסף שטיירמן, סיגלית חיימוביץ'-כהן השתחררה היום מהכלא, זאת לאחר שהפרקליטות החליטה לא להתנגד לבקשת השחרור. כזכור, ב- 2002 חיימוביץ הורשעה ברצח הנער בן ה- 18 בחורשה בכפר סבא יחד עם רעי חורב.

שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי, פונתה אתמול באמצעות אבטחה כבדה מכנס בבית הספר לכלכלה בלונדון. זאת לאחר שעשרות מפגינים פרו-פלסטינים שנכחו במקום לא אפשרו לה לדבר והלהיטו את הרוחות באולם. בסרטון שתיעד את המקרה, נראית חוטבולי עוזבת את המקום במהירות תוך כדי שמאבטחים מתעמתים עם המפגינים שצעקו לעברה "תתביישי".

נערה בת 16 מקנטקי שבארצות הברית נחטפה על ידי פדופיל בן 61 וניצלה בזכות תנועת מצוקה מהטיקטוק. במהלך נסיעה עם החוטף, הנערה סימנה לנהגים חולפים את הסימן המוכר בטיקטוק כקריאה לעזרה במקרה אלימות, הנהגים זיהו והתקשרו למשטרה והפדופיל נעצר מיידית. הסימן הויראלי כולל הכנסת הבוהן למרכז כף היד וסגירת שאר האצבעות עליה בצורת אגרוף. הסימן אמור להדליק נורה אדומה בקרב מי שצופה בו מבלי לעורר את חשדם של התוקפים הנמצאים לרוב באזור.

טראוויס סקוט, לתשומת ליבך, ככה עושים את זה. לאחר שהתגלה שסקוט המשיך את הופעתו בסוף השבוע האחרון תוך כדי שמעריציו נמחצו למוות, צצו סרטונים ברשת של אמנים שעצרו הופעות בגלל תקריות בקהל. לדוגמא דייב גרוהל שעצר הופעה בגלל מעריץ שנהג באלימות בקהל ואדל שעצרה את הופעתה למשך דקות ארוכות בגלל שמעריץ בקהל התעלף וסירבה להמשיך לשיר עד שהוא טופל. אלופים

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully