וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת ח"כ עידית סילמן בתחנת דלק: המשטרה פתחה בבדיקה

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 17:48

הבדיקה נפתחה לאחר שקצין הכנסת העביר חומרים לידי המשטרה. גורם המעורה בפרטי החומר שהועבר למשטרה אמר כי "אין שם יותר מדי, לא רואה איך זה מבשיל לתיק חקירה". לטענתה של סילמן, אדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב בתחנת דלק במודיעין

בווידאו": ח"כ סילמן מתייחסת להתקפות נגדה בפתח הדיון בוועדת הבריאות/צילום: ערוץ הכנסת

קצין הכנסת העביר היום (שלישי) למשטרה חומרים בעניין טענותיה של ח"כ עידית סילמן. המשטרה פתחה בבדיקה. זאת, בעקבות תלונתה בריאיונות לתקשורת כי לאחרונה הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כשאדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב.

גורם המעורה בפרטי החומר שהועבר למשטרה אמר כי "אין שם יותר מדי, לא רואה איך זה מבשיל לתיק חקירה".

תלונותיה של ח"כ סילמן עוררו ביקורת רבה מצד ח"כים באופוזיציה, בהם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שתקף ואמר כי היא מספרת סיפור שלא היה.

עידית סילמן בכניסה לפגישת מפלגת ימינה בביתו של נפתלי בנט, רעננה, 4 ביוני 2021. אבשלום ששוני, מעריב
נפתחה בדיקה. סילמן/מעריב, אבשלום ששוני

מנגד, שמוליק סילמן, בעלה, טען בשיחה לוואלה! כי "היא לא ממציאה, עידית היא אדם ישר". סילמן נשאל מדוע אשתו לא משיבה לשאלות איפה ומתי אירעה התקיפה, והגיב: "היא העירה אותי בלילה, סיפרה שהיא עצרה ותדלקה ומישהו דחף אותה. שאלתי אותה אם היא רוצה שנחזור למקום והיא אמרה לי שאין סיבה לחזור. זאת עובדה".

סילמן נועדה לפני כמה ימים עם סגן קצין הכנסת, אך לא מסרה אז פרטים על התקיפה, אלא ביקשה לחקור באופן כללי את ההסתה והאיומים שמופנים נגדה, דברים שעליהם דיווחה בתקופה האחרונה והיו ידועים לקצין הכנסת עוד קודם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully