וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בצמרת המשטרה על רקע סכסוך אישי: קצין בכיר הוצא מקבוצות ווטסאפ

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 22:46

המפכ"ל מתכוון להדיח מתפקידו את תת ניצב נחמני, שהסתכסך עם המפקדת שלו, ניצב בר צבי. רח"ט המבצעים הטיח בשבתאי שהוא מנסה לפגוע בו. בכירים בארגון העידו על "חוסר אמון מוחלט" בין השניים ויצאו נגד בר צבי על שמידרה את נחמני מהווסטאפ: "לא התנהגות שמצופה מניצב"

בווידאו: ראש אגף מבצעים לשעבר במשטרה מעיד מול ועדת החקירה לאסון הר מירון/צילום: לע"מ

עימות חריף נרשם לאחרונה בצמרת המשטרה, בין ראש חטיבת המבצעים, תת ניצב שמעון נחמני, לבין המפקדת שלו, ראש אגף מבצעים ניצב סיגל בר צבי והמפכ"ל קובי שבתאי. לוואלה! נודע כי שבתאי מבקש להזיז את נחמני מתפקידו כראש חטיבת המבצעים, לתפקיד של סגן ראש אגף סי"ף במשטרה, שאחראי על סיכול הפשיעה בחברה הערבית. זאת, בין היתר בשל העובדה כי הסתכסך עם בר צבי על רקע אישי.

לפני כשבועיים הגיע נחמני לפגישה בארבע עיינים עם המפכ"ל ואמר לו כי הוא מבקש להישאר בתפקידו. אולם, שבתאי סירב לבקשתו ואמר לו שבכוונתו לשבץ אותו באגף סי"ף - כך נודע לוואלה!. עם זאת, ראש אגף המבצעים הבהיר כי הוא מסרב לבקשה.

שמעון נחמני. מתוך ויקיפדיה, מערכת וואלה!
"קצין מצוין". תת ניצב שמעון נחמני/מערכת וואלה!, מתוך ויקיפדיה

"אתה פוגע בי זה, לא תפקיד ראוי לקצין מנוסה כמוני", הטיח נחמני בשבתאי. גורמים המעורים בפרטי השיחה סיפרו לוואלה! כי בין השניים שורר "חוסר אמון מוחלט". "נחמני משוכנע ששבתאי מקליט אותו", ציינו הגורמים.

קצין בכיר במשטרה אמר בשיחה עם וואלה! כי "שבתאי הציע קודם את תפקיד סגן ראש האגף לתת ניצב אמיר רצון ממשאבי אנוש, קצין שאין לו שום ניסיון וידע בעבודת שטח. כל הניסיון שלו מסתכם במשאבי אנוש. איך רצו לשבץ אותו שם? אלא אם כן האגף הזה הוא בית קברות לקצינים".

עוד בוואלה!

ראש אגף המבצעים במשטרה לשעבר נגד המפכ"ל: התנגד להגבלת קהל במירון

לכתבה המלאה
תנ"צ סיגל בר צבי, ראש חטיבת השיטור של משטרת ישראל. דוברות משטרת ישראל
הוציאה את רח"ט המבצעים מקבוצת הווטסאפ. ניצב בר צבי/דוברות משטרת ישראל

לוואלה! נודע עוד כי ניצב בר צבי פעלה בדרך כוחנית על מנת לנסות להזיז את נחמני מתפקידו, והוציאה אותו ממספר קבוצות ווטסאפ של חטיבת המבצעים, דבר שעשוי לפגוע בתפקודו המקצועי ולהביא לכאורה לפגיעה בעבודת המשטרה. זאת, רק בשל סכסוך אישי ולא ענייני שפרץ בין השניים.

קצינים בכירים במשטרה ביקרו בחריפות את תת ניצב בר צבי על התנהלותה. "היא שגתה כשחסמה אותו מקבוצות הווטסאפ, זו לא ההתנהגות שמצופה מניצב במשטרה", טענו בפני וואלה!. בסביבתו של נחמני, אמרו כי הוא "קצין מצוין" וכי "אין סיבה שיסכים לקחת על עצמו תפקיד בדרגה נמוכה יותר".

מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי בישיבת עבודה עם  השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, סגן השר, יואב סגלוביץ וסגל המשרד לבט"פ, 21 ביוני 2021. דוברות משטרת ישראל
מגבה את המפכ"ל. השר לביטחון הפנים ושבתאי/דוברות משטרת ישראל

עוד נודע לוואלה! כי תת ניצב נחמני ניפגש בשבוע שעבר עם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב וביקש את גיבויו. אולם, השר בר-לב, שהקשיב לטענותיו של תנ"צ נחמני, הודיע לו כי הוא מגבה את מפכ"ל המשטרה בהחלטות אשר יקבל לגביו.

הסכסוך בצמרת המשטרה מתרחש העדויות בפני הוועדה הממלכתית לחקירת אסון מירון. נחמני אמור להיות אחד העדים החשובים שיופיעו בפני הוועדה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מטעמים ברורים איננו מתייחסים לקיומן ו/או תוכנן של מפגשים ושיחות פנימיות. ולבטח אין בכוונתנו לדון בהליך השיבוצים והמינויים במשטרת ישראל בכלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully