וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשי טוויטר קבעו: אילון מאסק ימכור 10% ממניותיו בטסלה

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 22:13

תשובתם של הגולשים הגיעה עקב פנייתו של מאסק לעוקביו בטוויטר: "אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי. האם את/ה תומך בזה?". סיבת המכירה לטענתו היא לאור מהומה גדולה שהתעוררה מכך שרווחים לא ממומשים הם דרך להתחמקות ממס. 57.9% מהעוקבים השיבו בחיוב, 42.1% השיבו שלא

בווידאו: חללית של חברת SpaceX התפוצצה לאחר שנחתה/צילום: רויטרס

כשני מיליון גולשים קבעו בסקר שפרסם איש העסקים הקנדי-אמריקני אילון מאסק, כי עליו למכור 10% ממניותיו בחברת טסלה כפי שהתחייב. זאת, כדי לשלם את מסי הרווחים שעשה מעליית שער המניה.

מאסק שאל את עוקביו בעמוד הטוויטר שלו: "לאחרונה הייתה מהומה גדולה מכך שרווחים לא ממומשים הם אמצעי להתחמקות ממס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי. האם אתה תומך בזה?". 57.9% מהעוקבים השיבו בחיוב, 42.1% השיבו שלא.

אילון מאסק 13 באוגוסט 2021. רויטרס
קיים את הבטחתו. מאסק/רויטרס

הסכום המוערך של 10% ממניותיו בטסלה הוא כ-21 מיליארד דולר. "שימו לב, אני לא לוקח משכורת במזומן או בונוס מכל מקום. יש לי רק מניות, לכן הדרך היחידה שלי לשלם מיסים באופן אישי היא למכור מניות", הסביר מאסק.

מאסק הוא יזם, מהנדס ומעצב תעשייתי יליד דרום אפריקה. הוא המייסד, המנהל הכללי, מנהל הטכנולוגיות הראשי והמעצב הראשי של SpaceX, המנהל הכללי וארכיטקט המוצר של טסלה, המייסד של The Boring Company, ושותף בהקמת החברות ניוראלינק, ו-OpenAI.

בינואר 2021 הפך לראשונה, לאיש העשיר בעולם עם הון שהוערך בכ-190 מיליארד דולר. בנובמבר 2021 הונו הוערך על ידי פורבס במעל 321 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully