וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים לתיירות חלל: SpaceX שיגרו לראשונה חללית שאינה מאוישת באסטרונאוטים

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 20:32

השיגור המוצלח סימן את הקפיצה השאפתנית ביותר עד כה בתחום תיירות החלל. זו טיסת הנוסעים בשכר הראשונה שמבצעת החברה של המיליארדר אילון מאסק. ארבעת הנוסעים, בהם מיליארדר אחד, יבלו שלושה ימים סביב כדור הארץ בגובה של 575 קילומטרים, לפני שינחתו לחופי פלורידה

שיגור החללית הראשונה של SpaceX שאינה מאוישת באסטרונאוטים/רויטרס

חברת SpaceX שיגרה אמש (רביעי) לחלל בטיסה פרטית את הצוות הראשון בעולם של "אסטרונאוטים חובבים", שיקיפו את כדור הארץ במשך שלושה ימים.

השיגור המוצלח אמש סימן את הקפיצה השאפתנית ביותר עד כה בתחום תיירות החלל. זו טיסת הנוסעים הראשונה שמבצעת החברה של המיליארדר אילון מאסק, שבה לא כלולים אסטרונאוטים מקצועיים.

"זה מדהים אותי, בכנות", אמר מנהל SpaceX, בנג'י ריד, לפני השיגור ממרכז החלל קנדי של נאס"א. "אפילו ברגע זה אני מקבל צמרמורת מלדבר על זה".

שיגור חללית SpaceX בפלורידה, ארצות הברית, 16 בספטמבר 2021. רויטרס
שיגור החללית של SpaceX, אתמול/רויטרס
שיגור חללית SpaceX בפלורידה, ארצות הברית, 16 בספטמבר 2021. רויטרס
שיגור החללית של SpaceX, אתמול/רויטרס

בראש הטיסה עומד ג'ארד אייזקמן, בן 38, שהרוויח את הונו בחברה לעיבוד תשלומים שהקים בצעירותו. אייזקמן הוא המיליארדר השלישי ששוגר הקיץ, לאחר הטיסות של ריצ'ארד ברנסון בחברת וירג'ין גלקטיק ושל ג'ף בזוס בחברת בלו אוריג'ין בחודש יולי.

אייזקמן ושלושת הנוסעים הנוספים יבלו שלושה ימים סביב כדור הארץ בגובה יוצא דופן של 575 קילומטרים - 160 קילומטרים יותר מתחנת החלל הבינלאומית - לפני שהם ינחתו לחופי פלורידה במהלך סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully