וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרופה לקורונה והאסון בהופעה של טראוויס סקוט | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 14:22

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: התרופה החדשה לקורונה וקרב המשמורת - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

נתחיל מבשורות טובות של תחילת השבוע: חברת פייזר מפרסמת כי פיתחה תרופה שנמצאה יעילה במניעת אשפוז ובהפחתת אחוזי התמותה מקורונה. התרופה עתידה לצאת לשוק בחודשים הקרובים בכפוף כמובן לאישור ה-FDA. ראש הממשלה בנט אמר הבוקר שבוחנים רכש של התרופה.

סופ"ש נוראי בכבישי ישראל, בו נהרגו 11 בני אדם. אחד מהם הוא דוד לויאל, רופא שיניים בן 64 מראשון לציון, שנהרג אתמול בתאונת פגע וברח בזמן שרכב על אופניו. הגורל האכזר הוא שלפני עשר שנים ניצל לויאל ממוות בתאונה שבה נהרגו שני חברים אחרים בקבוצת הרכיבה שלו. גם אז הנהג היה בן 18. יהי זכרו ברוך.

אסון בהופעה של הראפר טראוויס סקוט בערב הפתיחה של פסטיבל המוזיקה "אסטרוורלד" בטקסס. לפחות שמונה אנשים נרמסו למוות ומאות נפצעו. בעקבות עדויות מהזירה נבחנת האפשרות שמישהו הזריק סמים ובכך הוביל להיסטריה שגרמה לרמיסה ההמונית. בקהל היו גם זוגתו קיילי ג'נר וביתם סטורמי ואחותה קנדל. איזו טרגדיה.

היר ווי גו, קרב המשמורת של ג'יג'י חדיד וזאין מאליק מתחיל וזאת אחרי שגילינו לפני כשבוע כי הזוג נפרד. כזכור, זאין תקף את יולנדה, אמה של ג'יג'י, וכעת ההורים הטריים מנסים להסדיר את הסכם המשמורת על בתם קאי בת השנה. ע"פ מקורבים שניהם עושים מאמצים כדי להגיע לפשרה הטובה ביותר עבור בתם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully