וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ בודק את אירוח אנשי העסקים הפלסטינים בביתו של מפקד כלא מגידו

6.11.2021 / 9:13

בעקבות חשיפת וואלה!, בשירות הביטחון הכללי יבדקו אם אנשי העסקים הפלסטינים שהוזמנו לביתו של סברי שחאדה מצויים בקשרים עם אסירים ביטחוניים בכלא. כמו כן, בשב"ס פתחו נגדו בחקירה, בעקבות מידע שהגיע על כך שהעסיק בחתונת בנו אנשי סגל מהשירות

בווידאו: תיעוד בריחת המחבלים מכלא גלבוע/מערכת וואלה!

שב"כ בודק את האירוע שבו התארחו אנשי עסקים מהרשות הפלסטינית בביתו של מפקד הכלא הביטחוני "מגידו" - כך נודע היום (שבת) לוואלה!. עוד נודע כי בעקבות חשיפת וואלה! המחלקה לביטחון מידע בשירות בתי הסוהר (שב"ס) פתחה בחקירה משמעתית נגד תת-גונדר סברי שחאדה, שהעסיק בחתונת בנו שהתקיימה בביתו בירכא, אנשי סגל משב"ס, בהם רב הכלא ששימש משגיח כשרות באירוע. בשב"כ צפויים לבדוק מי אנשי העסקים שהתארחו בביתו של שחאדה והאם יש להם קשר לאסירים ביטחוניים בשב"ס.

לוואלה! נודע כי רב כלא מגידו ומספר אנשי סגל שעבדו באירוע נקראו לבירור במחלקה לביטחון מידע בשב"ס. עוד נודע כי מי שהיה סגן היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433, רב פקד יהודה אהרוני, התמנה בשבוע שעבר לתפקיד מפקד המחלקה לביטחון מידע בשב"ס והועלה לדרגת סגן גונדר. אהרוני, שנחשב לאחד מהחוקרים הבכירים של היחידה הארצית לחקירות סוהרים, מוביל את החקירה הפנימית שנפתחה.

סברי שחאדה. דובורת שב"ס, אתר רשמי
סברי שחאדה/אתר רשמי, דובורת שב"ס
אסירים המשוחררים במסגרת עסקת שליט מובלים מכלא מגידו לקציעות, אוקטובר 2011. דרור עינב
בית הכלא מגידו/דרור עינב

כלא מגידו מאכלס ברובו אסירים ועצורים ביטחוניים, וכ-50 אסירים פליליים-ישראלים שכלואים במקום כאסירי עבודה ומועסקים בעבודות שונות בבית הסוהר.

"נדהמתי לגלות שתת-גונדר שחאדה מארח בביתו אנשים עסקים מהרשות הפלסטינית בזמן שהוא מפקד על כלא ביטחוני", אמר גורם בכיר בשב"ס בשיחה עם וואלה!, לאחר חשיפת הפרשה. "זה מעשה חמור שצריך להיבדק על ידי המשטרה. איך יתכן שמפקד כלא ביטחוני עושה מעשה לא אחראי שכזה ולא מדווח על זה לאף אחד? מי יודע למי אנשי העסקים האלו מקושרים".

זו אינה הפעם הראשונה ששמו של תת-גונדר שחאדה עולה לכותרות. בפברואר 2020 נחשף בוואלה! כי תת-גונדר שחאדה כלא לכאורה את אחיינו בן ה-15 כליאת שווא לאחר שחשד כי רכש סמים. לפי העדויות, בפברואר 2018 ביקש שחאדה לגלות מהיכן קנה הקטין את הסמים ולהרתיעו, והחליט לקחת את הקטין למתקן מעצר של שירות בתי הסוהר שעליו פיקד בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully