וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירים ועצבניים: העיר שנאבקת בילדים המתפרעים על טרקטורונים

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 22:09

לאחרונה רבו התלונות על ילדים ובני נוער שנוהגים בכלי הרכב החשמליים ומסכנים הולכי רגל על המדרכות ובגנים ציבוריים. במבצע אכיפה שהתקיים אתמול הוחרם טרקטורון שעליו רכבה נערה בת 15, וארבעה הורים קיבלו קנסות

בווידאו: עיריית ראשון לציון קיימה מבצע נגד רכיבת ילדים על טרקטורונים/צילום: החברה לביטחון ראשל"צ

עיריית ראשון לציון החליטה לשים קץ לתופעה של רכיבת ילדים ונוער על טרקטורונים. אתמול (רביעי) התקיים מבצע אכיפה מקיף של פקחי השיטור העירוני בעיר נגד התופעה, שבמהלכו הוחרם טרקטורון אחד וארבעה הורים קיבלו דוחות אזהרה. בטרקטורון שהוחרם נהגה נערה בת 15. אביה, שזומן למקום, נקנס ב-320 שקל.

לאחרונה רבו תלונות של תושבי העיר בדבר הסכנה שבנהיגה הפרועה על הטרקטורונים. ילדים ובני נוער מרבים לרכוב עליהם על מדרכות ובגנים ציבוריים. בעקבות התלונות נבחנו הדברים על ידי מנהל השיטור העירוני והיועצים המשפטיים של העירייה. מהבדיקה של הרשויות עלה כי קיימים כמה חוקי עזר עירוניים שניתן להפעיל כדי להילחם בתופעה ובהם חוקים נגד כניסת רכב לגן ציבורי, השחתת צמחייה, השחתת גדרות ושערים וחוקים נגד רעש והפרת סדר.

ראשון לציון במלחמה נגד התופעה המטרידה של רכיבה פרועה ומסוכנת של ילדים ובני נוער על גבי טרקטורונים חשמליים. החברה העירונית ראשון לציון לביטחון, אתר רשמי
ארבעה הורים קיבלו דוחות אזהרה. טרקטורון במבצע האכיפה/אתר רשמי, החברה העירונית ראשון לציון לביטחון

על בסיס החוקים האלה יזמה העירייה את מבצע האכיפה בשכונות נחלת יהודה ונווה חוף בעיר. הפקחים זיהו במהלך הפעילות כמה טרקטורונים שנסעו באופן המסכן את הולכי הרגל.

ראש העיר רז קינסטליך אמר: "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מטרידה במיוחד של כלי רכב ממונע, שמקומו היה בעיקר בשטח, אשר עובר לרחובות העיר ופוגע בבטיחות הולכי הרגל, מסכן ילדים ופוגע משמעותית בשגרת יום של תושבי העיר. אני פונה בעיקר להורים שקונים ומאפשרים לילדים לרכוב על הכלים הללו: מדובר בכלי מסוכן. אל תתנו לזה יד ואל תסכנו את הילדים שלכם ואת משתמשי הדרך בעיר. אנחנו נמשיך ונלחם בתופעה הזו ללא פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully