וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאפשר לעקוף את הפקקים": כביש מרכזי בירושלים נפתח לאחר שנתיים של עבודות

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 10:15

מסלול התחבורה הציבורית ברחוב ירמיהו, המהווה המשך לכביש הכניסה לעיר החדש, נפתח לתנועה. בפרויקט, שצפוי לשפר את איכות החיים של תושבים רבים בבירה, הושקעו כ-50 מיליון שקלים. "שלב נוסף בפיתוח העיר לאתגרי העתיד"

מסלול התחבורה הציבורית ברחוב ירמיהו שבירושלים נפתח השבוע לתנועה. מדובר באחד הכבישים לתחבורה ציבורית המרכזיים בבירה, שמהווה המשך לכביש הכניסה לעיר החדש.

קטע הכביש מתחיל מצומת רחוב הצבי שליד התחנה המרכזית ועד צומת רחוב הצבי שברוממה, וכולל נתיב תחבורה ציבורית מופרד ונתיב תחבורה פרטית לכל כיוון. העבודות בפרויקט נמשכו כשנתיים והושקעו בהן כ-50 מיליון שקלים.

הפרויקט של חברת מוריה, אותו מקדמת העירייה יחד עם משרד התחבורה, הוא חלק מתוכנית גדולה לשינוי מערך התחבורה הציבורית בבירה. התוכנית כוללת גם את הקו הירוק של הרכבת הקלה, ובהמשך הוא צפוי להתרחב למקטעים נוספים, כך שלבסוף לפי התכנון יווצר כביש רצוף של תחבורה ציבורית מהכניסה לעיר ועד הר חוצבים.

מסלול תחבורה ציבורית (מת"צ) בציר ירמיהו בירושלים, 4 בנובמבר 2021. ליאור שמאע - חברת ניהול פרוייקט שלם,
"יאפשר לעקוף את הפקקים". הכביש החדש בירושלים/ליאור שמאע - חברת ניהול פרוייקט שלם

"אנו בדרך הנכונה, פתיחת נתיב התחבורה הציבורית היא שלב נוסף בפיתוח העיר לאתגרי העתיד, לפיתוח התשתיתי ולתחבורה מתקדמת", מסר ראש העיר משה ליאון. "זו סנונית נוספת שמגיעה, פרויקט נוסף שהסתיים".

שרת התחבורה מרב מיכאלי הוסיפה כי "המת"צ יעניק לציבור הנוסעות והנוסעים בירושלים תחבורה ציבורית טובה, מהירה ויעילה יותר. אנו רואות בהקמת נתיבי תחבורה ציבורית חשיבות עליונה ולכן משקיעות רבות בקידומם ופתיחתם. נת"צים מאפשרים לנוסעות ולנוסעים לעקוף את הפקקים ובכך להוות אלטרנטיבה אמיתית לרכב הפרטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully