וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב המדינה ומות האחים מדימונה | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 14:51

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: הטרגדיה של האחים מדימונה שמתו מקורונה ותפקיד חדש לגל גדות - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: AP, רויטרס וצלמי וואלה!

ג'קי ומקסים אדרי, שני אחים מדימונה, מתו הלילה מקורונה בהפרש של כשעה וחצי. השניים היו מאושפזים בתקופה האחרונה כתוצאה מסיבוכי הנגיף. סוף עצוב לשני אחים שהיו קשורים אחד לשני. אחד האחים, ג'קי היה מוכר כפעיל חברתי למען זכויות עובדים.

תקציב המדינה לשנת 2021 אושר הלילה במליאת הכנסת. 61 חברי כנסת תמכו, 59 התנגדו. היום יימשכו ההצבעות על חוק ההסדרים וכן גם על התקציב לשנת 2022. חברי הכנסת אישרו את התקציב לראשונה לאחר 3.5 שנים, ובכך הבטיחו לממשלה שקט ויציבות.

ברק רביד, כתב וואלה! פגש את שר המודיעין המצרי, עבאס כאמל בשולי ועידת האקלים, עישנו יחד סיגריה ושוחחו. בשיחה הנדירה סיפר כאמל כי בקהיר עובדים יומם ולילה כדי להשיג עסקה בעזה שתכלול פתרון לסוגיית השבויים. הוא הדגיש שיש להגיע לעסקה כוללת, שבה תהיה הפסקת אש ארוכת טווח וסיוע הומניטרי לאוכלוסייה. ככל הנראה הוא יגיע לישראל בנובמבר.

בית המשפט בארגנטינה הרשיע אתמול את גיל פרג ברצח אמו פרחיה סרוסי ודודתו לילי פרג לפני כשלוש שנים וגזר עליו מאסר עולם. בשבוע שעבר הוא הוצא מדיון בבית המשפט לאחר שיילל כמו חתול. בכל פעם שנשאל על הרצח, הוא ענה "מיאו". פרג ניסה במהלך השנים להוכיח כי אינו שפוי, אך בית המשפט החליט כי הוא ירצה את עונשו.

על פי פרסומים בהוליווד גל גדות עומדת לגלם את המכשפה הרעה בגרסה חדשה של "שלגיה ושבעת הגמדים". השחקנית הישראלית הכי גדולה מעבר לים לא מפסיקה להפתיע וממשיכה להתברג עמוק בתוך תעשיית הסרטים.

ליידי גאגא, שחקנית שעומדת לצאת בקרוב עם סרט חדש, האוס אוף גוצ'י, חושפת כי במהלך הצילומים היא התמסרה יותר מדי לתפקיד שלה. גאגא שמגלמת את דמותה של פטריציה רג'יאני, ששכרה רוצח שכיר על מנת להרוג את בעלה, מאוריציו גוצ'י, איבדה קצת קשר עם המציאות והודתה כי היא נכנסה כל כך עמוק לדמות שלה עד כדי כך שהיה לה קשה לצאת ממנה והיא אף דיברה במשך תשעה חודשים במבטא איטלקי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully