וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליח פוטר בגלל תיעוד של בחורה בלבוש חלקי יוצאת מרכבו

8.11.2021 / 0:07

הכל התחיל באישה בשמלה קצרה שנראתה יורדת מהחלק האחורי של רכב שליחויות של אמזון. תיעוד המקרה הפך לויראלי ולאחר שבוע הודיעו בחברה כי הנהג פוטר - ואז הוא הגיב וחשף מה קרה שם באמת

נהג רכב שליחויות של חברת "אמזון" פוטר בגלל סירטון בו נראית אישה עוזבת את רכב השליחויות שלו בלבוש חלקי. בסירטון נראית אישה צעירה בשמלה שחורה קצרה יוצאת יחפה מרכב השליחויות שחנה מחוץ לבניין בפלורידה. השליח פותח את הדלת של הרכב בזהירות לפני שהאישה המיסתורית קופצת לרחוב ושולפת טלפון מתוך החזייה שלה.

בניו יורק פוסט דווח שמהרגע שהסירטון הועלה לטיקטוק ב-24 באוקטובר הוא נצפה יותר מ-12 מיליון פעמים. למרות שמהסרטון לא ברור האם השניים אכן השתמשו ברכב השליחויות למפגש מיני או שהנהג פשוט נתן לה טרמפ, באמזון בהחלט לא היו מרוצים מהאירוע.

צפו בסירטון המפליל

שבוע לאחר שהסרטון פורסם ודווח עליו בהרחבה ברחבי העולם חברת אמזון הודיעה שהנהג פוטר: "זה לא משקף את הסטנדרטים הגבוהים שיש לנו כלפי החברות שאנחנו עושים עבורן את השליחויות ולא עומד בדרישות שלנו מהנהגים שלנו. לאפשר לאנשים לא מורשים להיכנס לרכב השליחויות זו עבירה על התקנון שלנו, והנהג לא יבצע יותר שליחויות ללקוחות אמזון".

למרות שלא היה ברור מה באמת קרה בוואן, כמה משתמשי טיקטוק השלימו את החסר. "החבילה תימסר בעוד תשעה חודשים", כתב אחד, שני הוסיף: "היא קיבלה את החבילת פרימיום פלוס". אפילו חשבון הטוויטר הרשמי של חברת הקונדומים טרוג'ן חגג על התקרית וצייץ: "המשלוח אפשרי בתוך 3 עד 4 דקות". לעומתם היו גולשים רבים שחשבו שמדובר בשערוריה שהנהג פוטר - מבלי לבדוק מה התרחש בתוך הרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בנהג חושף - מה באמת קרה שם

לאחר שהסרטון פורסם ודווח עליו בכל העולם הנהג זוהה כטיואן ג'ורג' והוא התראיין ל-TMZ שם אמר שהאישה בסרטון היא בת הזוג שלו - ואמר שהוא "רק עשה את העבודה שלו". הוא הוסיף ואמר: "זו הייתה רק תקרית חד פעמית, אבל עשיתי מה שכל גבר אחר באמריקה היה עושה".

טיוואן אמר שהוא חשש שיאבד את עבודתו לאחר שהסרטון התחיל להיות ויראלי. "הרגשתי שלאבד את העבודה שלי זה הדבר הכי גרוע שהם יכולים לעשות לי. לא דווח על חבילות נעדרות, לא היו דיווחים על גניבה. זה פשוט בגלל שהסיפור הזה הפך ויראלי, זה עלה לי בעבודה שלי", הוא אמר, "גם אני די ידעתי את זה ברגע שראיתי את הסרטון הופך ויראלי, ברגע שהוא קיבל מיליוני צפיות בטיקטוק די ידעתי את זה - כי אני יודע שאמזון הם מאוד קפדניים".

בתשובה לשאלה ישירה מה בדיוק הוא עשה בחלק האחורי של המשאית עם חברתו בסרטון הוויראלי, הוא אמר שהוא "רק עשה את העבודה שלו" - תוך שהוא זורק עוד כמה רמיזות מיניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully