וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטורף: בת שנתיים נפלה ממרפסת בקומה 12 - וניצלה בזכות שליח שעבר שם במקרה והפך לגיבור מקומי

6.3.2021 / 23:50

בסרטון קשה לצפייה נראית פעוטה בת שנתיים נופלת מקומה 12 בבניין בוייטנאם, כשנהג שליחויות מבחין בה ומצליח לתפוס אותה בזרועותיו רגע לפני שהיא מתרסקת על רצפת הבטון. השליח הפך לגיבור מקומי אך שומר על צניעות: "הייתי פשוט במקום הנכון, בזמן הנכון"

נגווין נוק מן הוא הסופרמן החדש של וייטנאם. הגבר בן ה-31 עובד כשליח והוא המתין למסור חבילה ברחוב בהאנוי, בירת וייטנאם, כשהבחין בפעוטה בת שנתיים שעומדת ליפול ממרפסת בקומה 12 של בניין מגורים. הוא מיהר לטפס על גג רעפים כדי להגיע לפוזיציה טובה יותר בכדי לתפוס את הילדה אם תיפול. ברגע עוצר נשימה שתועד במצלמות, הפעוטה איבדה את אחיזתה וצללה 12 קומות מטה - הישר אל הידיים של מן.

צפו בתיעוד המלא של רגעי האימה

בתקרית שאירעה בראשון שעבר נהג השליחויות ישב במשאיתו וחיכה למסירת חבילה, כשלפתע שמע צעקות והבחין בפעוטה תלויה ממרפסת הבניין ונאחזת בקצה ביד אחת. "ישבתי ברכב וחיכיתי למסור חבילות ללקוח בבניין הנגדי כששמעתי ילד בוכה - פשוט חשבתי שהילד ננזף על ידי הוריו", סיפר מן לעיתון המקומי אננינת'דו, "עם זאת, זמן קצר לאחר מכן שמעתי מישהו צועק לעזרה. הוצאתי את ראשי מהרכב, הסתכלתי סביב וראיתי את הפעוטה מטפסת מהמרפסת". הוא הגיב באינסטינקטיביות, דהר ממכוניתו וטיפס על גג רעפים במפלס התחתון של הבניין. הוא אמר: "קפצתי מיד מהרכב וניסיתי למצוא דרך לטפס על הבניין הסמוך. עליתי על גג רעפים בגובה שני מטרים כדי לחפש פוזיציה מתאימה לתפוס את הילדה".

מן מספר שהגג היה עקום וכשעמד עליו הוא איבד את שיווי המשקל שלו. באותו זמן הפעוטה איבדה את אחיזתה וצנחה לקרקע מגובה 50 מטרים. מן השליך את עצמו קדימה כדי לתפוס אותה ואיכשהו בנס היא נחתה הישר אל זרועותיו. הפגיעה הותירה שקע בגג.

עוד בוואלה!

קשה לצפייה: פעוטה תועדה הולכת על מעקה דק בגובה 12 מטרים בזמן שאמה במקלחת

לכתבה המלאה

נגווין נוק מן הוא הסופרמן החדש של וייטנאם

מן מספר שכשחיבק את הפעוטה בזרועותיו, הוא ראה שדם דולף מפיה. היא נלקחה לבית החולים הלאומי לילדים הסמוך לאזור וקיבלה טיפול עבור ירך נקועה, כך דיווחו בתקשורת המקומית. מן, אשר הוכרז כגיבור על ידי המקומיים, ספג נקע קל בזרועו. הוא סיפר שפעל באינסטינקטיביות מאחר שגם לו יש בת באותו הגיל. "כשזה קרה לא חשבתי הרבה", הוא אמר ל-VN Express, "כשראיתי את התינוקת חשבתי מיד על הבת שלי בבית ומיהרתי לנסות להציל אותה. הכל קרה תוך דקה. לא הבנתי איך הצלחתי לעלות על הגג במהירות כזו. לא האמנתי שהצלתי את חייה".

פעוטה נפלה מקומה 12 וניצלה בידי שליח שחלף באזור. Tiktok/Unicanal, צילום מסך
רגע לפני הנפילה/צילום מסך, Tiktok/Unicanal
פעוטה נפלה מקומה 12 וניצלה בידי שליח שחלף באזור. Tiktok/Unicanal, צילום מסך
ואז הנורא מכל קרה/צילום מסך, Tiktok/Unicanal
פעוטה נפלה מקומה 12 וניצלה בידי שליח שחלף באזור. Tiktok/Unicanal, צילום מסך
נגווין נוק מן הציל אותה בשניה האחרונה/צילום מסך, Tiktok/Unicanal

חייו של מן השתנו מאז התקרית. הוא קיבל אלפי הודעות חיוביות ברשתות החברתיות והפך לגיבור מקומי. הוא אמר: "חיי לא רק השתנו - הם עברו מהפך ממש. בדרך כלל הפוסטים שלי בפייסבוק מושכים רק כמה עשרות תגובות. עכשיו אני מקבל עשרות אלפים". מן נותר צנוע לגבי מעשה הגבורה שלו ואמר: "אני לא חושב שאני גיבור. הייתי פשוט במקום הנכון, בזמן הנכון. אני רק רוצה לעשות טוב".

הוא הפך לגיבור מקומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully