וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת דינו של אייל גולן: שבנות 18 יסתובבו איתו? לא רואה בזה משהו קשה

הנערות ט' ונ' שמנהלות תביעת דיבה נגד הזמר, טוענות כי החקירה הקודמת על תקיפה מינית לא התנהלה כראוי ופנו לפרקליטות בבקשה לפתוח את התיק מחדש. עו"ד דורית שרי, שמייצגת את הזמר, אמרה בריאיון ל-103FM: "בגיל 18 עם גבר בן 40? לא רואה בזה משהו קשה"

אייל גולן חתונה דין מירושניקוב. ניר פקין, מערכת וואלה!
אייל גולן/מערכת וואלה!, ניר פקין

הזמר אייל גולן נחקר לפני שמונה שנים בפרשת "משחקי חברה", בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות. אך שנה לאחר מכן הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגדו. כעת, ט' ונ' שמנהלות תביעת דיבה נגד הזמר, טוענות כי החקירה לא התנהלה כראוי ובשל כך פנו לפרקליטות בבקשה לפתוח את התיק מחדש. עורכת הדין שמייצגת את גולן, דורית שרי, הגיבה לדברים בריאיון ל-103FM.

בתשובה לשאלה לעורכת הדין אם כאמא לשתי בנות הייתה נותנת להן להסתובב עם אייל גולן, השיבה: "בגיל 18 עם גבר בן 40? אני לא רואה בזה משהו כל כך קשה".

היא יצאה נגד פתיחת התיק מחדש ואמרה: "החוק מאפשר הגשת ערער בפרק זמן של 90-60 יום, לפעמים אפשר להאריך אפילו בשנה. אני באמת לא מבינה את המהלך הזה". אך הוסיפה וטענה כי "הן רוצות כסף. הייתה להן אפשרות להגיש ערער אם הן רצו באמת שתעשה חקירה נוספת".

לדבריה, "החקירה פה נעשתה בצורה הכי מקיפה. התביעה האזרחית הוגשה בינואר 2020, עכשיו זה ניסיון חדש לייצר רעש תקשורתי. מי שמחפש צדק, והלוואי וייעשה פה צדק, ייתן למערכת המשפטית לבצע את עבודתה".

כשנשאלה האם להערכתה הפרקליטות תקבל את הערער של המתלוננות, השיבה: "אני לא חושבת שהן בעצמן מאמינות שיש היתכנות כזאת. פרשת 'משחקי חברה' לא התחילה בסיפור של אייל גולן והמעורבים שקשורים, אלא התחילה מנושא אחר לגמרי. חקירת משטרה שנגעה לנערות שנתנו שירותי מין וחשפנות, ללא קשר בכלל לבנות האלה. הדברים האלה כבר נבדקו לא פעם. ט' ונ' היו ספיח באותה חקירה". עוד הוסיפה: "נחקרו 4 בנות תחת אזהרה על מתן עדות שקר שניתנה בעניינו של אייל גולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully